Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #121.962
Mooi hoor, die hardloopboeken. Ik heb 0 hardloopboeken gelezen. Hardlopen moet je doen. Wat is je PR op de 10 km / halve / hele marathon? :trollface:

Hier ook geen theorie over hardlopen. 10k 32:24, halve marathon 1:13:02, nooit de hele gedaan. Toen was ik 42 en woog ik 79kg. Trainde in groep 1, met de Marokkanen, bij Haag Atletiek.

• #121.963
Dus? Ik zie het verband niet. De gemiddelde profvoetballer heeft ook geen opleiding gevolgd en genoeg BN'ers hebben het IQ van een visstick, maar wel genoeg geld. Geld is niet alles.
Ik denk zelfs dat hoger opgeleide mensen op gemiddeld een hogere leeftijd pas een huis kopen. Heeft natuurlijk ook te maken met studieschuld, later settelen en aan het werk gaan etc.
Het maakt trouwens ook niet uit wat voor opleiding of studie je hebt gedaan, als je maar gelukkig bent met je werk en een bijdrage levert aan de maatschappij, toch? :D:D

Klopt maar een voetballer krijgt meer geld. Jij kaarte mijn enige opleiding aan wat behoorlijk magertjes is. Daarom ben ik er best wel trots op dat ik een woning heb kunnen kopen.

• #121.974
Dacht het niet hoor.

• #121.976
Bericht op iemand zijn profiel vandaag :
Dit was jouw berichtje:
Het menselijk lichaam kan maar een bepaald max aan vet op een dag opslaan. De rest wordt gewoon gedumpt. Dit is de logica ook om beter een hele dag alles te eten en dit beetje vet vast te houden, dan iedere dag een beetje smokkelen en ieder dag dit beetje vet vast te houden.

Daarom vallen al die dames die iedere dag maar een beetje snoepen ook niet af.

:roflol::roflol:. Fucking smokkelaars when will they learn.

• #121.977
Hier ook geen theorie over hardlopen. 10k 32:24, halve marathon 1:13:02, nooit de hele gedaan. Toen was ik 42 en woog ik 79kg. Trainde in groep 1, met de Marokkanen, bij Haag Atletiek.
Dat doe ik je niet na. De halve heb ik in 1:18 gelopen en de hele in 1:49.
Ken je de trainer Jerry? Hij heeft ook bij Haag Atletiek training gegeven; volgens mij een Indonesisch uiterlijk. Zie het nieuwsbericht van gisteren over het misbruik:
https://forum.bodybuilding.nl/topic...-verpest-topic.264761/page-5179#post-10119992
Nou dat is ook niet lief Bert. Maar dat zijn gewoon leuke tijden hoor. Al zeg ik het zelf.
Grapje. Dat is helemaal prima. :thumbs: Heb je daarbij gebruik gemaakt van wat je van die boeken hebt opgestoken? Heb ze zelf niet gelezen.

• #121.978
Ken je de trainer Jerry? Hij heeft ook bij Haag Atletiek training gegeven; volgens mij een Indonesisch uiterlijk. Zie het nieuwsbericht van gisteren over het misbruik:
https://forum.bodybuilding.nl/topic...-verpest-topic.264761/page-5179#post-10119992

Grapje. Dat is helemaal prima. :thumbs: Heb je daarbij gebruik gemaakt van wat je van die boeken hebt opgestoken? Heb ze zelf niet gelezen.

Nieuw wr 1.49 :p

• #121.980

2:49 natuurlijk. Anders had ik een mooi WR te pakken. Thanks @ThuggishRuggish , karma voor jou. :D

Terug
Naar boven