Ik op mijn 23ste gaan samen wonen in het huis dat zij gekocht had.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooi hoor, die hardloopboeken. Ik heb 0 hardloopboeken gelezen. Hardlopen moet je doen. Wat is je PR op de 10 km / halve / hele marathon?![]()
Dus? Ik zie het verband niet. De gemiddelde profvoetballer heeft ook geen opleiding gevolgd en genoeg BN'ers hebben het IQ van een visstick, maar wel genoeg geld. Geld is niet alles.
Ik denk zelfs dat hoger opgeleide mensen op gemiddeld een hogere leeftijd pas een huis kopen. Heeft natuurlijk ook te maken met studieschuld, later settelen en aan het werk gaan etc.
Het maakt trouwens ook niet uit wat voor opleiding of studie je hebt gedaan, als je maar gelukkig bent met je werk en een bijdrage levert aan de maatschappij, toch?![]()

Hier ook geen theorie over hardlopen. 10k 32:24, halve marathon 1:13:02, nooit de hele gedaan. Toen was ik 42 en woog ik 79kg. Trainde in groep 1, met de Marokkanen, bij Haag Atletiek.

Ik op mijn 23ste gaan samen wonen in het huis dat zij gekocht had.![]()
You Go girl!Ik op mijn 23ste gaan samen wonen in het huis dat zij gekocht had.![]()
You Go girl!
Arm geboren worden is stomme pech. Arm sterven is eigen schuld.

. Fucking smokkelaars when will they learn.Dat doe ik je niet na. De halve heb ik in 1:18 gelopen en de hele in 1:49.Hier ook geen theorie over hardlopen. 10k 32:24, halve marathon 1:13:02, nooit de hele gedaan. Toen was ik 42 en woog ik 79kg. Trainde in groep 1, met de Marokkanen, bij Haag Atletiek.
Grapje. Dat is helemaal prima.Nou dat is ook niet lief Bert. Maar dat zijn gewoon leuke tijden hoor. Al zeg ik het zelf.
Dat doe ik je niet na. De halve heb ik in 1:18 gelopen en de hele in 1:49.
Ken je de trainer Jerry? Hij heeft ook bij Haag Atletiek training gegeven; volgens mij een Indonesisch uiterlijk. Zie het nieuwsbericht van gisteren over het misbruik:
https://forum.bodybuilding.nl/topic...-verpest-topic.264761/page-5179#post-10119992
Grapje. Dat is helemaal prima.Heb je daarbij gebruik gemaakt van wat je van die boeken hebt opgestoken? Heb ze zelf niet gelezen.

Ik verhuur huizen en heb een koophuis plus een aantal recreatie villas in Portugal

2:49 natuurlijk. Anders had ik een mooi WR te pakken. Thanks @ThuggishRuggish , karma voor jou.Dat doe ik je niet na. De halve heb ik in 1:18 gelopen en de hele in 1:49.
Ken je de trainer Jerry? Hij heeft ook bij Haag Atletiek training gegeven; volgens mij een Indonesisch uiterlijk. Zie het nieuwsbericht van gisteren over het misbruik:
https://forum.bodybuilding.nl/topic...-verpest-topic.264761/page-5179#post-10119992
Grapje. Dat is helemaal prima.Heb je daarbij gebruik gemaakt van wat je van die boeken hebt opgestoken? Heb ze zelf niet gelezen.