AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Haha. Sommigen zijn blij, sommigen niet; maar bedankt om dat zo expliciet kenbaar te maken. :P:roflol:
    Ik vind werken trouwens prima, weer lekker in mijn ritme zitten en mezelf nuttiger voelen (en maken).
     
    Ik weet niet waar je op doelt, maar je reactie hierboven is wel wat ongepast... :sad:
    Je doet je naam in ieder geval eer aan...
    Het was maar een grapje....
    Als dbb mij analyseert dan ben ik een obese ecto furry.
     
    Dus waarom is Bert plots 'gehaat' bij bepaalde vrouwen?
     
    Mooi hoor, die hardloopboeken. Ik heb 0 hardloopboeken gelezen. Hardlopen moet je doen. Wat is je PR op de 10 km / halve / hele marathon? :trollface:
     
    Die heb je goed onthouden. Maar wel een huis gekocht op mijn 27ste. :)
     
    Mooi hoor, die hardloopboeken. Ik heb 0 hardloopboeken gelezen. Hardlopen moet je doen. Wat is je PR op de 10 km / halve / hele marathon? :trollface:

    Halve 1uur 57 min. 10k 45min. Ik loop echt voor de lol vaak ook met de hond. Plus ik heb mijn gewicht tegen haha.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Kom eens naar de DBB-meet, dan kun je mensen IRL ontmoeten en een echt oordeel geven. :grinny: Hier op het forum wordt een hoop geluld en krijgen mensen een totaal verkeerd beeld heb ik het idee.

    Dat durf ik niet hoor.
     
    En toch een huis gekocht op mijn 27ste.
    Dus? Ik zie het verband niet. De gemiddelde profvoetballer heeft ook geen opleiding gevolgd en genoeg BN'ers hebben het IQ van een visstick, maar wel genoeg geld. Geld is niet alles.
    Ik denk zelfs dat hoger opgeleide mensen op gemiddeld een hogere leeftijd pas een huis kopen. Heeft natuurlijk ook te maken met studieschuld, later settelen en aan het werk gaan etc.
    Het maakt trouwens ook niet uit wat voor opleiding of studie je hebt gedaan, als je maar gelukkig bent met je werk en een bijdrage levert aan de maatschappij, toch? :D:D
     
    Halve 1uur 57 min. 10k 45min. Ik loop echt voor de lol vaak ook met de hond. Plus ik heb mijn gewicht tegen haha.
    Ah, dus die boeken staan voor de sier op je boekenplank? ;)
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven