MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.143
Ben ik de enige die vet sloom progressie maakt tussen de 140-160kg bench press? Onder de 140 ging het nog vlot maar nu blijf ik maar hangen op 4x160

• #122.145
  • #122.148
Nice bro!

• #122.151
Nou 4x160 is mijn max maar ookal doe ik setjes tussen de 2-6 reps tussen het gewicht 155-140 merk ik geen vooruitging en ik pak nog dumbbel chest press erbij. En zat al maanden eraan vast. Zelfde geld voor deadliften en squatten zit ik op een bepaald gewicht dat maar niet of vet sloom omhoog gaat

• #122.154
Nou 4x160 is mijn max maar ookal doe ik setjes tussen de 2-6 reps tussen het gewicht 155-140 merk ik geen vooruitging en ik pak nog dumbbel chest press erbij. En zat al maanden eraan vast. Zelfde geld voor deadliften en squatten zit ik op een bepaald gewicht dat maar niet of vet sloom omhoog gaat

Waarschijnlijk gebruik je te weinig, de enige oplossing lijkt me de dosis omhoog brengen.

• #122.155
Jij bent toch bezig met cutten?

• #122.156
Waarschijnlijk gebruik je te weinig, de enige oplossing lijkt me de dosis omhoog brengen.
Toen die tijd rond juni zat ik aan deca en oxy maar nu dieet ik dus hopelijk als ik ben afgerond met mijn dieet dat ik eindelijk wat winst kan maken na de cut

• #122.157
Hoeveel kg DB's pak je? Ik ben met DB's gestopt, aangezien ze in de gym niet hoger gaan dan 75 kg en laat ik dan juist net warm beginnen te worden.

• #122.158
Hoeveel kg DB's pak je? Ik ben met DB's gestopt, aangezien ze in de gym niet hoger gaan dan 75 kg en laat ik dan juist net warm beginnen te worden.
Zwaarst wat ik pakte was waarschijnlijk 4x62,5KG dumbbel chest press. Maar gezien de afstand van mijn huis naar die gym was moeilijk vol te houden was zocht ik naar een andere gym. en de gym waar ik nu train gaan ze tot 50KG

• #122.160

Zag op insta dat Fox binnenkort 100kg dumbbells en zwaarder krijgt, lijkt me perfect voor je MMC trainingen :p

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven