Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.101
Ja, man... een jongetje of een meisje... Moest ik de keuze hebben, ik zou niet weten wat te kiezen.. Ik heb nog geen jongetje dus op dat vlak zou dat wel geweldig zijn. Langs de andere kant zijn kleine meisjes zo superschattig. Kleine jongetjes kunnen echte ettertjes zijn :)
Kleine meisjes kun je zo mooi optutten...kleine prinsejes haha

• #122.103
In dit licht bezien hoop ik dat de Giulietta ook dit jaar nog van de band rolt, dan kan de FR weer ingeruild wordt voor een stukje echt zuid Europees temperament en eender stuurgenot.

• #122.104
Het begint allemaal met een droom. Dan kan je er naartoe werken en visualiseren. Zonder dromen komt er ook niks. Succes.
Inderdaad en een kwestie van prioriteiten.
Ik herinner me dat men zei: "universiteit??? dat gaat je nooit lukken". Klopt ... behalve als je alles opzij zet, 5 jaar lang, en je prioriteit studeren wordt.
Zelfde geldt voor een mooie wagen. Er zijn er die met een Fiat Punto rijden, en liever hun geld stoppen in dure reizen... andere kiezen er voor om even een paar jaar niet te reizen of dichter bij huis. Kwestie van prioriteiten.
Een lening voor een goedkopere wagen kost je bijv 250 euro per maand, en voor een duurdere 500 euro per maand. Dus ook dat is verwaarloosbaar. Kwestie van prioriteiten.
Maar zoals altijd met snelle wagens... heb voldoende discipline om er verstandig mee te rijden. Ik had een broer die een moto had op zeer jonge leeftijd. Na een val besefte hij dat hij nog mentaal te jong was en te weinig discipline had om niet te racen op straat en heeft hem verkocht. Anders had hij het wellicht niet overleefd.

• #122.105
In dit licht bezien hoop ik dat de Giulietta ook dit jaar nog van de band rolt, dan kan de FR weer ingeruild wordt voor een stukje echt zuid Europees temperament en eender stuurgenot.
Ik heb nu een Kia Sorento.. heeft zo zijn voordelen... maar als ik sommige berlines en coupes zie... doet toch watertanden.

• #122.107
  • #122.108
breekt net de kabel bij de lat pulley ,alleen dankzij mijn fabelachtige reflexen kon ik voorkomen dat de V- bar mijn tandjes zou vermorzelen

#basicfitheeftgoedkoperommel
Ik heb één keer gehad dat een kabel knapte. Ik deed staande one-arm cable rows (maar 45 kg ofzo) en flikkerde achterover. Was trouwens Technogym equipment, maarja, elke kabel heeft een levensduur onder belasting.

• #122.109
Veel lelijker kan je niet worden toch?

:trollface:

266px-Jan_Peter_Balkenende_2006.jpg

Hij had wel gelijk.

• #122.110

• #122.113
Vorige week na pauzecorrectie en compensatie 52.25 uur gewerkt.

• #122.114
Zat net toevallig Mn calorieën te berekenen wat ik dagelijks eet.. en dat kwam uit op 3400 calorieën.. (om vet te verliezen) en ik word er prima droger van

• #122.115
Jaarlijkse fietstest en hart(klep)controle dikke prima en weer gekeurd voor een jaar :cool:

• #122.117
Nieuw PR met je hartslag? :D Ik ben wel blij voor je hoor...schept weer n beetje zelfvertrouwen toch? ouwe piraat!! ;)
Zeker fijn om te horen maar het was wel een dikke demper toen hij meteen vroeg waarom mijn gezicht zo rood was, dat maakt dat ik nog niet terug durf te trainen omdat er blijkbaar toch nog iets blijft broeden van die dermatomyositis ondabkte de shitload cortisone :o

• #122.118
Zeker fijn om te horen maar het was wel een dikke demper toen hij meteen vroeg waarom mijn gezicht zo rood was, dat maakt dat ik nog niet terug durf te trainen omdat er blijkbaar toch nog iets blijft broeden van die dermatomyositis ondabkte de shitload cortisone :o
Is dat rood hoofd n bijwerking van die dermatomyositis? dus nog geen groen licht om weer vol aan de bak te gaan op een later tijdstip?

• #122.119
Is dat rood hoofd n bijwerking van die dermatomyositis? dus nog geen groen licht om weer vol aan de bak te gaan op een later tijdstip?
Na de biopsies 3 december hadden ze gezegd om 6 weken geen inspanningen te doen maar daar heb ik niet naar geluisterd, de wonde in de hals is ook terug open gegaan en nu nog altijd niet terug toe...
Yep, de 2 grootste symptomen zijn ontstekingen op de huid en spieren.
Ik ben nu aan het brainstormen wat ik zou kunnen doen zonder kwaad te doen :thinking:

• #122.120
Na de biopsies 3 december hadden ze gezegd om 6 weken geen inspanningen te doen maar daar heb ik niet naar geluisterd, de wonde in de hals is ook terug open gegaan en nu nog altijd niet terug toe...
Yep, de 2 grootste symptomen zijn ontstekingen op de huid en spieren.
Ik ben nu aan het brainstormen wat ik zou kunnen doen zonder kwaad te doen :thinking:
Das nog een hele puzzel....succes!! ...(info Cools?)

Terug
Naar boven