XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.121
Na de biopsies 3 december hadden ze gezegd om 6 weken geen inspanningen te doen maar daar heb ik niet naar geluisterd, de wonde in de hals is ook terug open gegaan en nu nog altijd niet terug toe...
Yep, de 2 grootste symptomen zijn ontstekingen op de huid en spieren.
Ik ben nu aan het brainstormen wat ik zou kunnen doen zonder kwaad te doen :thinking:
Misschien toch een beetje terug op onderhoud trainen en niet vollebak willen gaan :o
Lastig he.. .je inhouden... :engel:

Laatst bewerkt:
  • #122.122
Ik kon gelukkig vanmiddag terecht bij de orthodontist. Mijn tanden zijn weer rechtgezet en een nieuwe draad door mijn beugel. Geluk bij een ongeluk / bijkomend voordeel: ik hoef komende vier weken geen elastieken meer in (wat eigenlijk wel gepland was), dus kan mijn kaken weer op en neer bewegen. :cheer:Dit scheelt bij het praten en ik kan tussen de maaltijden door weer wat eten. De druk is gelijk een stuk minder. De insteek van de ortho was ook dat de boel even 'ontlast' wordt, want afgelopen maanden heeft er constant veel spanning op gestaan. :D Nu hoop ik wel dat mijn kaken nog wat meer raakvlak krijgen.

• #122.124
Ik moet ook eens terug gaan stoppen maar ik krijg de klik niet gemaakt :o

• #122.125
Ik moet ook eens terug gaan stoppen maar ik krijg de klik niet gemaakt :o
Goed voor je conditie!
Het zal allicht ook goed helpen bij je ziekte!
Besparen en besteden aan lekker eten. :D

Gewoon elke keer als je een pakje niet koopt dat geld apart in een pot gooien... je ziet het groeien en dat kan ook stimuleren hoor.
Alleen die eerste periode doorkomen is wel even lastig.. ontwenning... Maar denk ook eens na waarom je het doet? Bezigheid... echte noodzaak lichamelijk ivm ontwenning... als je dat weet is het misschien ook makkelijker? :dunno:

• #122.126
Gisteren, na het thuiskomen van een moeilijk examen, vond ik geen energie om te studeren voor het examen van vandaag. Besloten om het voor de tweede zit te houden. 's Nachts, om 2u00 word ik wakker en raak niet meer in slaap. Ik besluit alles uit de kast te halen en te proberen toch te slagen voor het examen vandaag;
Ik heb wellicht een 16 op 20 !!!!!!!!!!!! Stel je voor.

• #122.127
Goed voor je conditie!
Het zal allicht ook goed helpen bij je ziekte!
Besparen en besteden aan lekker eten. :D

Gewoon elke keer als je een pakje niet koopt dat geld apart in een pot gooien... je ziet het groeien en dat kan ook stimuleren hoor.
Alleen die eerste periode doorkomen is wel even lastig.. ontwenning... Maar denk ook eens na waarom je het doet? Bezigheid... echte noodzaak lichamelijk ivm ontwenning... als je dat weet is het misschien ook makkelijker? :dunno:
Ik ben al eens een paar maanden gestopt geweest en merkte echt geen verschil qua conditie, maar dat was wel toen mijn hartklep helemaal stuk was, even erna ben ik toen geopereerd en ben in het ziekenhuis terug beginnen roken....

• #122.128
1ste training van men nieuw schema. Alsook eerste keer in 3 jaar dat ik nog eens aanwezig ben in een sportschool op een doodgewone werkdag. :)

• Like
Waarderingen: mat
  • #122.129
Dag 6 van het terugplaatsen van het embryo... nog steeds geen steken, pijntjes, bloedverlies... Dus so far so good.De afwezigheid biedt geen zekerheid maar de afwezigheid er van is wel al geruststellend want vaak zijn ze wel voortekens van een afwezigheid van innesteling. ... het voelt zo onwerkelijk aan. Dat het nog zou lukken.... na 8 jaar op natuurlijke wijze te proberen, 2 jaar na ons natuurlijke wijze verwekte dochter, bij een eerste ivf poging.......

• #122.130
Wat maakt m'n dag nog goed. Morgen examen muzische vaardigheden. Dat bevat 4 elementen.
1) discussie over een museum, expositie, toneelstuk... daar heb ik al een 1,5 op 2 voor
2) beeld: dat is het zelf maken van kunstwerken: dat staat op 6 van de 20 punten en ik neem aan dat ik een 4 heb
3)drama: een kindvriendelijk personage uitvinden en deze dan voor de klas spelen: dat staat ook op 6 en ik kan redelijk goed acteren dus 4.5 moet lukken.
4) muziek: zingen en spelen op ukelele + theorie over de maat en noten en zo: staat ook op 6.

Nou, wat mijn dan nou goed maakt. Het besef dat ik als ik op mijn slechtste onderdeel, muziek, een 1 of 2 op 6 haal, er door ben. Zelf misschien met een 0. Een nul zal ik niet hebben zingen vindt ze belangrijker dan op de ukelele kunnen spelen en ik kan redelijk goed zingen.
Vrijdag wiskunde, en dat is ook een piece of cake.

• #122.131
Ik mis dianabol

• #122.135
Ik wil niet opscheppen met de lengte van mijn e-penis maar blijkbaar ben ik de eerste om de kaap van 10.000.000 karmapunten te halen...

Misschien moet ik wat meer tijd spenderen met trainen ipv op het forum te zitten :roflol:

• #122.136
En het forum gaat opeens op slot.

• #122.137
Ik wil niet opscheppen met de lengte van mijn e-penis maar blijkbaar ben ik de eerste om de kaap van 10.000.000 karmapunten te halen...

Misschien moet ik wat meer tijd spenderen met trainen ipv op het forum te zitten :roflol:

10.000.000:eek:, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij iedereen constant slijmen ofzo.

• #122.138
En het forum haat opeens op slot.

Ik had wel ergens iets speciaal verwacht bij het behalen van 10.000.000 punten. Iets in de zin als moderator powers krijgen zoals @Sanca Magni

10.000.000:eek:, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij iedereen constant slijmen ofzo.

teveel tijd gespendeerd hier en te weinig in de gym... Tijd om het roer om te gooien :o

Owja, vaak relletjes gestart ook... dat helpt blijkbaar...

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven