Mijn werkgever heeft besloten om de lasrobot waar aan ik een grote bijdrage heb geleverd te verzenden naar onze vestiging in amerika. In een mum van tijd hebben we deze uit elkaar gehaald en in 7 werkdagen opgebouwd. Ten tijde dat ik het bericht poste was de operator alles aan het kalibreren en aan het uilijnen. Het enige wat ik kon doen was op een knopje duwen als hij daar om vroeg. Erg saai werk maar wel makkelijk geld verdienen. De afdeling die ik run in Nederland bestaat hier niet. Dus in tegenstelling tot mijn colega die is mee gereisd kan ik niets anders doen de afgelopen dagen dan op een knopje duwen.
Haal ik hier voldoening uit? Ja best wel. Scheeld de operator ongeveer 300x per dag een loopje van 10 meter heen en weer. (Niet overdreven) machine draait nu al productie en zelfs de man van het robotbedrijf vind dat het wel erg snel gaat.
En wat ik hier in 2 weken verdien moet ik een maand voor werken. En ik kom in een land waar ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen komen.
En het feit dat de managers hier zeggen dat ze nu eindelijk bij kunnen komen met hun productie geeft me veel vooldoening ook al heb ik een paar dagen alleen maar op een knopje geduwd.
20.00 hier steak eten bij een roadhouse en daarna naar cristies. Kijken of ik met mijn hard verdiende 1$ biljetjes een jonge dame blij kan maken. Krijgt zij misschien ook voldoening van haar werk