Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.541
  • #122.542
ik was even wat halen bij de Honbach in Amsterdam , die hebben schijnbaar een vakkenvuller met een Morbide gevoel voor humor

20190131_181214[1].jpg

20190131_181214[1].jpg
Zalig :roflol:

• #122.544
Ik zat de hele tijd in de gleuf te kijken wat daar tussen staat ofzo. :emo:

• #122.548
Heledag geen moer gedaan, lekker gekletst met collega’s en 8 uurtjes doorbetaald. Lekker 80€ rijker door niets te doen
... Maar niks doen en luieren doen we niet. Bovendien zijn onze managers heel chill. We werken gewoon rustig wel met een flow maar na een shift van 8 uur voel ik me nogsteeds zoals ik daarvoor voelde dus is wel makkelijk leuk geld verdienen zo.
??????

als de ruimte om niks te doen er is ? waarom niet , boog kan niet altijd op spanning staan .heb eerlijk gezegd liever dat er einde werkdag rustig aangedaan kan worden .
De laatste 20 min van de werkdag is bij mij meestal het moment dat ik gesprekken aanga ( niet werk gerelateerd )
Natuurlijk kan de boog niet altijd gespannen staan, maar dat is iets anders dan 'de hele dag geen moer doen'. Ik ouwehoer ook wel eens met collega's over andere dingen en af en toe heeft iedereen pauze en een rustmomentje nodig, maar dat er niets te doen is heb ik nog nooit meegemaakt; altijd is er wel een achterstand en zou ik over kunnen werken (dit doe ik niet (meer) iedere dag). Helaas is er meer werk dan capaciteit en te veel issues. Ook is de beschikbaarheid en inzetbaarheid van onze helikopters vaak onvoldoende. Dat krijg je met een politiek die wel wil bezuinigen, maar het ambitieniveau niet wil aanpassen. Overigens heb ik veel plezier in mijn werk en leg ik mijzelf de meeste druk op, dus ik ben echt niet het 'type klager'. Ik heb het prima naar mijn zin bij mijn werkgever en tegenwoordig ook geen last meer van stress. :cool: :)
ik was even wat halen bij de Honbach in Amsterdam , die hebben schijnbaar een vakkenvuller met een Morbide gevoel voor humor

20190131_181214[1].jpg

20190131_181214[1].jpg
:roflol:
Doet me denken aan de natuur, zoals bij brandnetels, waar de 'anti-stof' ook in de nabijheid groeit.

...
Presenteren op artikelverwandschap is wel een legit verkooptechniek.
Verwandschap? Serieus? Dus twee verwande artikelen?
Als je er in kan loeren is het een versleten gleuf :roflol:
Haha, zeker. Wacht maar tot Tidus Jr. een feit is, dat schijnt de boel ook e.e.a. op te rekken en te verwijden. ;)

• #122.549
Ik snap niet dat mensen hier voldoening uithalen. Er is toch altijd wel wat te doen? Goeie pro-actieve instelling. :thumbs:
In mijn vorige functie als leidinggevende had ik verschillende type werknemersj. O.a. zij die als het even kon zaten te niksen en zij die naar mij toekwamen voor werk of uit zichzelf pro-actief dingen oppakten ter verbetering of gingen opruimen, schoonmaken etc. Die laatste categorie werknemers zijn erg fijn om mee te werken. Die eerste categorie kan ik niets verwijten, want zij doen hun werk; wel vind ik het jammer dat dat vaak die mensen zijn die een niet echt gemotiveerde en gedreven indruk maken en het vaak meer nemen dan geven is.

PS. Het ligt er wel een beetje aan wat voor werk je doet. Als je bijvoorbeeld geconsigneerd bent voor noodgevallen, snap ik dat die extra centjes wel lekker zijn en gemakkelijk verdiend.

Mijn werkgever heeft besloten om de lasrobot waar aan ik een grote bijdrage heb geleverd te verzenden naar onze vestiging in amerika. In een mum van tijd hebben we deze uit elkaar gehaald en in 7 werkdagen opgebouwd. Ten tijde dat ik het bericht poste was de operator alles aan het kalibreren en aan het uilijnen. Het enige wat ik kon doen was op een knopje duwen als hij daar om vroeg. Erg saai werk maar wel makkelijk geld verdienen. De afdeling die ik run in Nederland bestaat hier niet. Dus in tegenstelling tot mijn colega die is mee gereisd kan ik niets anders doen de afgelopen dagen dan op een knopje duwen.
Haal ik hier voldoening uit? Ja best wel. Scheeld de operator ongeveer 300x per dag een loopje van 10 meter heen en weer. (Niet overdreven) machine draait nu al productie en zelfs de man van het robotbedrijf vind dat het wel erg snel gaat.
En wat ik hier in 2 weken verdien moet ik een maand voor werken. En ik kom in een land waar ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen komen.
En het feit dat de managers hier zeggen dat ze nu eindelijk bij kunnen komen met hun productie geeft me veel vooldoening ook al heb ik een paar dagen alleen maar op een knopje geduwd.
20.00 hier steak eten bij een roadhouse en daarna naar cristies. Kijken of ik met mijn hard verdiende 1$ biljetjes een jonge dame blij kan maken. Krijgt zij misschien ook voldoening van haar werk:sigar:

• #122.551
Vandaag dankzij een loslippige docente te weten gekomen dat het examen waar ik dacht dat ik gebuisd voor ging zijn, toch geslaagd ben. Het was het examen waar ik een aantal dagen geleden over klaagde dat de syllabus afschuwelijk is en bijna niet te leren.
Voor wiskunde heb ik de hoogste score van 88 studenten... 18,5 op 20.
Voor Natuur 19,5. op 20 . Benieuwd naar het totaal.
Ik was verrast hoe goed het blokken terug ging.
Ik heb 5 weken lang 10 a 12 uur per dag geblokt
8 feb de resultaten en daarna starten met de 2de semester.

• #122.552
Vandaag dankzij een loslippige docente te weten gekomen dat het examen waar ik dacht dat ik gebuisd voor ging zijn, toch geslaagd ben. Het was het examen waar ik een aantal dagen geleden over klaagde dat de syllabus afschuwelijk is en bijna niet te leren.
Voor wiskunde heb ik de hoogste score van 88 studenten... 18,5 op 20.
Voor Natuur 19,5. op 20 . Benieuwd naar het totaal.
Ik was verrast hoe goed het blokken terug ging.
Ik heb 5 weken lang 10 a 12 uur per dag geblokt
8 feb de resultaten en daarna starten met de 2de semester.
ook een sticker van de juf gekregen ? net resultaat :)

• #122.553
Yes, eindelijk weekend :cheer: en eindelijk avondeten. :meal:

Mijn werkgever heeft besloten om de lasrobot waar aan ik een grote bijdrage heb geleverd te verzenden naar onze vestiging in amerika. In een mum van tijd hebben we deze uit elkaar gehaald en in 7 werkdagen opgebouwd. Ten tijde dat ik het bericht poste was de operator alles aan het kalibreren en aan het uilijnen. Het enige wat ik kon doen was op een knopje duwen als hij daar om vroeg. Erg saai werk maar wel makkelijk geld verdienen. De afdeling die ik run in Nederland bestaat hier niet. Dus in tegenstelling tot mijn colega die is mee gereisd kan ik niets anders doen de afgelopen dagen dan op een knopje duwen.
Haal ik hier voldoening uit? Ja best wel. Scheeld de operator ongeveer 300x per dag een loopje van 10 meter heen en weer. (Niet overdreven) machine draait nu al productie en zelfs de man van het robotbedrijf vind dat het wel erg snel gaat.
En wat ik hier in 2 weken verdien moet ik een maand voor werken. En ik kom in een land waar ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen komen.
En het feit dat de managers hier zeggen dat ze nu eindelijk bij kunnen komen met hun productie geeft me veel vooldoening ook al heb ik een paar dagen alleen maar op een knopje geduwd.
20.00 hier steak eten bij een roadhouse en daarna naar cristies. Kijken of ik met mijn hard verdiende 1$ biljetjes een jonge dame blij kan maken. Krijgt zij misschien ook voldoening van haar werk:sigar:
Mooi toch, zeker zo'n functie in de VS. Zolang je maar plezier hebt in je werk en genoeg uitdaging vind voor jezelf, dat is het enige dat telt. :D:thumbup:

Terug
Naar boven