ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed gedaan! Kleine progress is nog steeds progress!
Altijd fijn wanneer deployen wel goed gaatGisteren succesvol live met nieuw registratiesysteem met mijn team, met import van 5 jaar historische data uit een ander systeem. Moeizaam traject geweest, maar we hebben het geflikt!

Koffie met chocoladesmaak.
Toch nog een beetje chocola![]()

Zo ben ik ook de laatste 2 dagen en de aankomende week door aan het komen.Heledag geen moer gedaan, lekker gekletst met collega’s en 8 uurtjes doorbetaald. Lekker 80€ rijker door niets te doen

Heledag geen moer gedaan, lekker gekletst met collega’s en 8 uurtjes doorbetaald. Lekker 80€ rijker door niets te doen
Zo ben ik ook de laatste 2 dagen en de aankomende week door aan het komen.
Alleen krijg ik iets meer betaald en een overnachtvergoeding en alles wat ik eet wordt ook nog vergoed.![]()
Mooi zo.Examen gehad. Liep als eerste daar weer weg, moet wel goed zijn gegaan.
Vaak is als eerste weglopen of als laatste er nog zitten niet zo'n goed teken, of je moet inderdaad klaar zijn en overal met een goed gevoel een antwoord op hebben kunnen geven.Nou ik kan prima hardwerken en ben ook wel een bikkel. Maar niks doen en luieren doen we niet. Bovendien zijn onze managers heel chill. We werken gewoon rustig wel met een flow maar na een shift van 8 uur voel ik me nogsteeds zoals ik daarvoor voelde dus is wel makkelijk leuk geld verdienen zo.Ik snap niet dat mensen hier voldoening uithalen. Er is toch altijd wel wat te doen? Goeie pro-actieve instelling.
In mijn vorige functie als leidinggevende had ik verschillende type werknemersj. O.a. zij die als het even kon zaten te niksen en zij die naar mij toekwamen voor werk of uit zichzelf pro-actief dingen oppakten ter verbetering of gingen opruimen, schoonmaken etc. Die laatste categorie werknemers zijn erg fijn om mee te werken. Die eerste categorie kan ik niets verwijten, want zij doen hun werk; wel vind ik het jammer dat dat vaak die mensen zijn die een niet echt gemotiveerde en gedreven indruk maken en het vaak meer nemen dan geven is.
PS. Het ligt er wel een beetje aan wat voor werk je doet. Als je bijvoorbeeld geconsigneerd bent voor noodgevallen, snap ik dat die extra centjes wel lekker zijn en gemakkelijk verdiend.
als de ruimte om niks te doen er is ? waarom niet , boog kan niet altijd op spanning staan .heb eerlijk gezegd liever dat er einde werkdag rustig aangedaan kan worden .Ik snap niet dat mensen hier voldoening uithalen. Er is toch altijd wel wat te doen? Goeie pro-actieve instelling.
In mijn vorige functie als leidinggevende had ik verschillende type werknemersj. O.a. zij die als het even kon zaten te niksen en zij die naar mij toekwamen voor werk of uit zichzelf pro-actief dingen oppakten ter verbetering of gingen opruimen, schoonmaken etc. Die laatste categorie werknemers zijn erg fijn om mee te werken. Die eerste categorie kan ik niets verwijten, want zij doen hun werk; wel vind ik het jammer dat dat vaak die mensen zijn die een niet echt gemotiveerde en gedreven indruk maken en het vaak meer nemen dan geven is.
PS. Het ligt er wel een beetje aan wat voor werk je doet. Als je bijvoorbeeld geconsigneerd bent voor noodgevallen, snap ik dat die extra centjes wel lekker zijn en gemakkelijk verdiend.
ik was even wat halen bij de Honbach in Amsterdam , die hebben schijnbaar een vakkenvuller met een Morbide gevoel voor humor
![]()
![]()