Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gewoon een baan met collega's en zit niet de hele dag ook mijn zolderkamer te DBB'en. Ook train ik in een gym, zo naar de Fit-4-Free, dus niet in mijn kelder.

Ik heb gewoon een baan met collega's en zit niet de hele dag ook mijn zolderkamer te DBB'en. Ook train ik in een gym, zo naar de Fit-4-Free, dus niet in mijn kelder.![]()

Antieke cdv's of snapshots van '30 tot '70. De leukste zelf houden en de rest opnieuw verkopen. Elk z'n hobby's

Zal ook wel zoiets bij mij zijn :'). Als je tumoren niet meetelt als "ziek" zijn

Antieke cdv's of snapshots van '30 tot '70. De leukste zelf houden en de rest opnieuw verkopen. Elk z'n hobby's
Die verkopen altijd opvallend goed...
Meer iets voor dit topic https://forum.bodybuilding.nl/topics/het-grote-pauper-topic.386961/page-438#post-10024275
Is this you?
huhVerzamel zelf ook foto's. Pretty hard job. 10k voor 1 foto werd me aangeboden. Zeg tegen hem dat ik geen picasso hoef.

Me neefje is net 4 geworden. En het is sowieso geen pauper. Hij krijgt het waarschijnlijk al moeilijk genoeg in zijn leven aangezien hij lichtelijk autistisch is.
In dat geval begrijp ik de keuze.Me neefje is net 4 geworden. En het is sowieso geen pauper. Hij krijgt het waarschijnlijk al moeilijk genoeg in zijn leven aangezien hij lichtelijk autistisch is.

Me neefje is net 4 geworden. En het is sowieso geen pauper. Hij krijgt het waarschijnlijk al moeilijk genoeg in zijn leven aangezien hij lichtelijk autistisch is.
Hij niet hoor. Tenminste denk het niet.
Godver. En dat nog wel ondanks dat ik gewoon op mijn laptop zat; dan kan ik de auto-correct niet eens de schuld geven. Af en toe heb ik echt kortsluiting in mijn hoofd of vingers denk ik.
Hij is super rustig. En niet iemand die erop uitgaat. Maar nee een dbb wordt hij niet gok ik.
Hij is super rustig. En niet iemand die erop uitgaat. Maar nee een dbb wordt hij niet gok ik.