Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar nu je het zegt... arme kinderen.Ik dacht dat je zou schrijven om voor de klas te staan.![]()
Ik ben enkel agressief tegen idiote volwassenen die zich als pubers of kleuters gedragen.Daar had ik nog niet aan gedacht, maar nu je het zegt... arme kinderen.
Ik ben enkel agressief tegen idiote volwassenen die zich als pubers of kleuters gedragen.
Met kinderen heb ik geduld. Niet met idioten.
HAhah klopt;
Waarom zou een Belg puberale straattaal "uit Nederland" gebruikenEn waarom?
Een leraar lager onderwijs in België leert correcte taal, geen idiote puberale straattaal uit Nederland.

Beetje ironisch na jouw posts in het fitness seller topic denk je zelf niet?Ik ben enkel agressief tegen idiote volwassenen die zich als pubers of kleuters gedragen.
Met kinderen heb ik geduld. Niet met idioten.
Hahha oude koeien uit de gracht halen... hoe zwak. Mijn opmerkingen waren trouwens terecht. Maar nuances zijn te moeilijk voor je.Beetje ironisch na jouw posts in het fitness seller topic denk je zelf niet?
Misschien eventjes alle opmerkingen lezen die hebben geleid tot die opmerking?Waarom zou een Belg puberale straattaal "uit Nederland" gebruiken![]()
Alz jy correkt leerd spellen.
Nope, zie het nog steeds niet.Misschien eventjes alle opmerkingen lezen die hebben geleid tot die opmerking?
Ik zei dat ik zijn woord Schoolera niet begreep.
En opnieuw, waarom zou EEN BELG straattaal van pubers UIT NEDERLAND gebruiken.. GeenEiwittenVoorJe18Bent is een Belg. Nederland heeft er vrij weinig mee te maken :'). Ik kan lezen, en jij?Ik zei dat ik zijn woord Schoolera niet begreep.
Hij zei dat ik dat wel zou moeten weten gezien ik een leraar in opleiding ben.
Ik zei dat ik een leraar in opleiding ben in BELGIE en voor kinderen van 6 jaar tot 12 jaar. En ik dus de straattaal van pubers in NEDERLAND niet nodig heb.
Begrijp je het nu?
Geloof ik niet. Ik stuur je een examen op. En je moet 100 % halen.
Mag ik ook meedoen meester?Geloof ik niet. Ik stuur je een examen op. En je moet 100 % halen.
Nee want hij studeert voor leerkracht voor kinderen IN BELGIE! Jij Nederlander.