XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.681
Ik verbaas me erover hoe achterlijk sommige mensen kunnen zijn.

Nee, eigenlijk verbaas ik me dat ik me verbaas. De realiteit is helaas dat de wereld stikt van dit soort onnozele types:roflol:.

• #122.682
Ik ben met @yasmine. Ik slaap al sinds jaar en dag met een Glock 17 onder mijn kussen. Als er bij mij wordt ingebroken wil ik me kundig kunnen verweren.

• #122.683
Ik zei niet dat ik een bad ass was. Jij idioot. We hebben het over inbrekers. En ja, er is trouwens iemand die me met een hamen het hoofd heeft willen inslaan, twee jaar geleden en die kerel loopt nog steeds met wraakgevoelens rond.. dus ja, er is een potentieel gevaar. Maar je blijft een idioot. En er zijn trouwens pistolen met handvatten die je handpalm herkennen. Ga eens een beetje mee met je tijd.

voor iemand die graag een vuurwapen wilt vind ik je wel wat lichtgeraakt en heethoofd over komen.....
oke, en die persoon heb je niet doodgeschoten en jij leeft ook nog, sounds like a win to me.

die bestaan ja, maar om nou te zeggen dat die echt ready zijn....

oke, dan zou ik aanraden je deur op slot te doen.
als je echt zo bang bent dat die persoon je wat aan komt doen in je huis, installeer rolluiken en gooi 2 extra sloten op je deur.

lijkt me een stuk leuker dan een dodelijk gevecht aangaan met zo'n persoon.

als jij een pistool kan krijgen kan die andere gast dat trouwens ook, heb je daar al eens over nagedacht.

• #122.684
Nee hoor, Yasmine mag legaal met een gun rondlopen. Als hij iemand vindt die leiper is dan hijzelf, mag hij hem neerschieten zonder dat hij wettelijk vervolgd wordt....:roflol:

• #122.685
Ik ben criminoloog en ken de Belgische wetgeving; Wat je zegt is fout. Het is niet zo simpel. Als er ' s nachts bij je wordt ingebroken, en er staat een gewapend man voor je neus en je schiet dan is dit wettig verdediging. Je reactie was proportioneel, en noodzakelijk. natuurlijk, als je een vergunning hebt om thuis een pistool te hebben. Als ik een inbreker aantref in mijn huis, en die valt me met een mes aan dan mag ik die met een mes steken. Dat is wettige verdediging.

Sorry. Met hier bedoel ik de staat Ohio in the USA.
Ben hier momenteel voor mijn werk. Maar mocht je daadwerkelijk een wapenvergunning hebben in Nederland dan is de inbreken waarschijnlijk al weg voordat je zowel je wapen als munitie uit je verschillende safes heb gehaald.
Maar er zijn genoeg verhalen in het nieuws bekend helaas waar een inbreker aangepakt wordt in Nederland. Liep meestal ook niet goed af voor de huiseigenaar doordat er te zwaar geweld werd toegebracht waardoor de huiseigenaar een taakstraf en boete of zelfs een celstraf werd opgelegd

• #122.686
Meeste van die schooiera inbrekers hebben zelf niet eens vuurwapens. En grote kans dat ze inbreken wanneer je niet thuis bent. En bij Yasmine valt volgens mij nog niet veel te rapen dus gaan ze niet snel inbreken.

• #122.688
Maar mocht je daadwerkelijk een wapenvergunning hebben in Nederland dan is de inbreken waarschijnlijk al weg voordat je zowel je wapen als munitie uit je verschillende safes heb gehaald.
Vaak wel. Ken iemand die zijn hagelgeweer pakte en na enkele waarschuwingen aan het adres van inbrekers op zijn eigen auto (met daarin allerlei huisraad) begon te schieten, die door de inbrekers werd meegenomen. Kon mooi mee naar het bureau. Als hij ze echt serieus had willen verwonden, zo zei hij, had hij wel een kogelgeweer gepakt. :roflol: Wel gedoe mee gehad en niet lang daarna gaan verhuizen, moeders de vrouw voelde zich niet meer veilig.

• #122.690
Wat mij betreft mocht een inbreker alles meenemen wat hij wou mocht hij een wapen bij zich hebben. Tenzij hij seksuele handelingen gaat verrichten op mij/familie.

• #122.693
Wat mij betreft mocht een inbreker alles meenemen wat hij wou mocht hij een wapen bij zich hebben. Tenzij hij seksuele handelingen gaat verrichten op mij/familie.
Ja daar ben ik het mee eens. Als een inbreker enkel interesse heeft voor mijn goederen, dan ga ik geen risico's nemen/ Komt hij echter voor iets anders, dan heeft die een probleem.

• #122.694
  • #122.695
Gelieve niet te zeggen dat ik joden haat. IEmand haten enkel en alleen voor zijn religie is idioot. Ik haar zionisten. Enkel idioten verwarren de twee. Wees aub geen idioot.
En schoolera, dat woord ken ik niet. Pubertaal?
:roflol:. Leerkracht in opleiding zou dat moeten weten hé.

Terug
Naar boven