- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat de overheid niet het recht zou mogen hebben me te verbieden een pistool te hebben. Ik woon op het platteland. Als er hier een inbreker binnenkomt dan is de politie hier na 45 min. Dus op hun bescherming moet ik niet rekenen.
waarom heb je trouwens een vuurwapen nodig als er ingebroken wordt?
.Maar als je niet thuis bent en er wordt ingebroken dan heb je dus niets aan je gun.Zoek eens op in de woordenboek wat een pistool is. Tracht dan via logisch redeneren de link te leggen met inbraak. Succes. You can do it!
Zoek eens op in de woordenboek wat een pistool is. Tracht dan via logisch redeneren de link te leggen met inbraak. Succes. You can do it!
Ik vind dat de overheid niet het recht zou mogen hebben me te verbieden een pistool te hebben. Ik woon op het platteland. Als er hier een inbreker binnenkomt dan is de politie hier na 45 min. Dus op hun bescherming moet ik niet rekenen.
natuurlijk vind jij dat.
helaas zijn er te veel mensen die onder geen enkele omstandigheden een vuurwapen zouden moeten hebben.
waarom heb je trouwens een vuurwapen nodig als er ingebroken wordt?
To blast them fools.waarom heb je trouwens een vuurwapen nodig als er ingebroken wordt?
Als hier ingebroken wordt en je schiet de inbreker neer zonder day deze daadwerkelijk kwaad aangericht heeft aan jou of je familie ga je gewoon voor doodslag de cel in. De mensen die ik spreek hier hebben de wapens ook gewoon in hun gunsafe liggen achter slot en grendel. De wapens die ze hebben zijn veelal alleen bedoelt om te jagen of om wat plezier te hebben op de gunrange of prive land.
Als je een silencer in je prive bezit hebt ben je alles kwijt als de politie je spullen controleerd. Zelfs thuis. Silencers zijn maar gemaakt voor 1 doel zeggen ze dan.
De kans dat je kinderen zichzelf verwonde met jouw geweer is groter dan dat jij er een inbreker mee kan neerschieten![]()
Ik ben criminoloog en ken de Belgische wetgeving; Wat je zegt is fout. Het is niet zo simpel. Als er ' s nachts bij je wordt ingebroken, en er staat een gewapend man voor je neus en je schiet dan is dit wettig verdediging. Je reactie was proportioneel, en noodzakelijk. natuurlijk, als je een vergunning hebt om thuis een pistool te hebben. Als ik een inbreker aantref in mijn huis, en die valt me met een mes aan dan mag ik die met een mes steken. Dat is wettige verdediging.Als hier ingebroken wordt en je schiet de inbreker neer zonder dat deze daadwerkelijk kwaad aangericht heeft aan jou of je familie ga je gewoon voor doodslag de cel in. De mensen die ik spreek hier hebben de wapens ook gewoon in hun gunsafe liggen achter slot en grendel. De wapens die ze hebben zijn veelal alleen bedoelt om te jagen of om wat plezier te hebben op de gunrange of prive land.
Als je een silencer in je prive bezit hebt ben je alles kwijt als de politie je spullen controleerd. Zelfs thuis. Silencers zijn maar gemaakt voor 1 doel zeggen ze dan.
Ik ben criminoloog en ken de Belgische wetgeving; Wat je zegt is fout. Het is niet zo simpel. Als er ' s nachts bij je wordt ingebroken, en er staat een gewapend man voor je neus en je schiet dan is dit wettig verdediging. Je reactie was proportioneel, en noodzakelijk.
2018 ... 26 inbraken in mijn dorp. En ik woon op het platteland... zo goed als geen buren in de verste verte...deze voorbeeld situatie komt zo bizar weinig voor.
tenzij je pablo escabar bent hoef je hier niet bang voor te zijn.
Ja als je een idiote vader bent die zijn pistool niet opbergt.De kans dat je kinderen zichzelf verwonde met jouw geweer is groter dan dat jij er een inbreker mee kan neerschieten![]()
Die emoticon is er nu natuurlijk niet voor niks

2018 ... 26 inbraken in mijn dorp. En ik woon op het platteland... zo goed als geen buren in de verste verte...
Ja als je een idiote vader bent die zijn pistool niet opbergt.
Hoe oud zijn je kinderen? Wat denk je dat sterker is, hun nieuwsgierigheid of jouw vermogen om dingen te verstoppen?Ja als je een idiote vader bent die zijn pistool niet opbergt.
Hoe oud zijn je kinderen? Wat denk je dat sterker is, hun nieuwsgierigheid of jouw vermogen om dingen te verstoppen?
Ik zei niet dat ik een bad ass was. Jij idioot. We hebben het over inbrekers. En ja, er is trouwens iemand die me met een hamen het hoofd heeft willen inslaan, twee jaar geleden en die kerel loopt nog steeds met wraakgevoelens rond.. dus ja, er is een potentieel gevaar. Maar je blijft een idioot. En er zijn trouwens pistolen met handvatten die je handpalm herkennen. Ga eens een beetje mee met je tijd.naja dat is niet perse zo onmogelijk.
kluis met een code en altijd ongeladen.
alleen dan heb je er dus niks aan als Willem Holleder zijn hitmen op je af stuurt, want kennelijk is @yasmine zo'n badass dat mensen bij hem midden in de nacht zijn hersens op de muur willen projecteren.