XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.661
Naar UFC fight night gekeken. Wat een card was dat . GEWELDIG! Die Johnny Walker mept verdacht hard. Gewoon absurd. Ik spring niet snel op de hype train maar ik denk dat deze wel eens snel een title shot zal verdienen en Jones zonder steroids is minder impressionant

• #122.662
Ik vind dat de overheid niet het recht zou mogen hebben me te verbieden een pistool te hebben. Ik woon op het platteland. Als er hier een inbreker binnenkomt dan is de politie hier na 45 min. Dus op hun bescherming moet ik niet rekenen.

Boer Harms.

• #122.663
  • #122.666
Zoek eens op in de woordenboek wat een pistool is. Tracht dan via logisch redeneren de link te leggen met inbraak. Succes. You can do it!

jij hebt een of meerdere jonge kinderen, dus ik snap dat je graag een manier hebt om hen in jouw gedachte te beschermen.
maar hoe zie je dit voor je precies?

je voelt je met een vuurwapen misschien veiliger maar de kans dat je met een vuurwapen de situatie beter maakt is klein.

een inbreker komt voor je TV, niet voor je kind.

• #122.667
Ik vind dat de overheid niet het recht zou mogen hebben me te verbieden een pistool te hebben. Ik woon op het platteland. Als er hier een inbreker binnenkomt dan is de politie hier na 45 min. Dus op hun bescherming moet ik niet rekenen.

natuurlijk vind jij dat. :lol:

helaas zijn er te veel mensen die onder geen enkele omstandigheden een vuurwapen zouden moeten hebben.

waarom heb je trouwens een vuurwapen nodig als er ingebroken wordt?

Als hier ingebroken wordt en je schiet de inbreker neer zonder dat deze daadwerkelijk kwaad aangericht heeft aan jou of je familie ga je gewoon voor doodslag de cel in. De mensen die ik spreek hier hebben de wapens ook gewoon in hun gunsafe liggen achter slot en grendel. De wapens die ze hebben zijn veelal alleen bedoelt om te jagen of om wat plezier te hebben op de gunrange of prive land.
Als je een silencer in je prive bezit hebt ben je alles kwijt als de politie je spullen controleerd. Zelfs thuis. Silencers zijn maar gemaakt voor 1 doel zeggen ze dan.

• #122.669
De kans dat je kinderen zichzelf verwonde met jouw geweer is groter dan dat jij er een inbreker mee kan neerschieten:haha:

• #122.670
Als hier ingebroken wordt en je schiet de inbreker neer zonder day deze daadwerkelijk kwaad aangericht heeft aan jou of je familie ga je gewoon voor doodslag de cel in. De mensen die ik spreek hier hebben de wapens ook gewoon in hun gunsafe liggen achter slot en grendel. De wapens die ze hebben zijn veelal alleen bedoelt om te jagen of om wat plezier te hebben op de gunrange of prive land.
Als je een silencer in je prive bezit hebt ben je alles kwijt als de politie je spullen controleerd. Zelfs thuis. Silencers zijn maar gemaakt voor 1 doel zeggen ze dan.

helaas zijn en staten waar je iemand op jouw grond zonder pardon dood mag schieten.

zie voorbeelden als '' pokemon go player shot dead for trespassing ''

De kans dat je kinderen zichzelf verwonde met jouw geweer is groter dan dat jij er een inbreker mee kan neerschieten:haha:

met een behoorlijke factor ook helaas.

• #122.671
Als hier ingebroken wordt en je schiet de inbreker neer zonder dat deze daadwerkelijk kwaad aangericht heeft aan jou of je familie ga je gewoon voor doodslag de cel in. De mensen die ik spreek hier hebben de wapens ook gewoon in hun gunsafe liggen achter slot en grendel. De wapens die ze hebben zijn veelal alleen bedoelt om te jagen of om wat plezier te hebben op de gunrange of prive land.
Ik ben criminoloog en ken de Belgische wetgeving; Wat je zegt is fout. Het is niet zo simpel. Als er ' s nachts bij je wordt ingebroken, en er staat een gewapend man voor je neus en je schiet dan is dit wettig verdediging. Je reactie was proportioneel, en noodzakelijk. natuurlijk, als je een vergunning hebt om thuis een pistool te hebben. Als ik een inbreker aantref in mijn huis, en die valt me met een mes aan dan mag ik die met een mes steken. Dat is wettige verdediging.

• #122.672
Ik ben criminoloog en ken de Belgische wetgeving; Wat je zegt is fout. Het is niet zo simpel. Als er ' s nachts bij je wordt ingebroken, en er staat een gewapend man voor je neus en je schiet dan is dit wettig verdediging. Je reactie was proportioneel, en noodzakelijk.

deze voorbeeld situatie komt zo bizar weinig voor.

tenzij je pablo escabar bent hoef je hier niet bang voor te zijn.

• #122.673
deze voorbeeld situatie komt zo bizar weinig voor.

tenzij je pablo escabar bent hoef je hier niet bang voor te zijn.
2018 ... 26 inbraken in mijn dorp. En ik woon op het platteland... zo goed als geen buren in de verste verte...

• #122.676
2018 ... 26 inbraken in mijn dorp. En ik woon op het platteland... zo goed als geen buren in de verste verte...

hoeveel waren er snachts?
hoeveel waren er gewapend?
bij hoeveel waren de bewoners thuis?

en bij hoe veel inbraken was dat allemaal van toepassing? nou dat weet ik 99.9% zeker, dat is 0
Ja als je een idiote vader bent die zijn pistool niet opbergt.

ja daar zijn er dus een stuk meer van dan jij denkt.
sowieso een stuk meer dan gewapende inbrekers.

hoe ga jij trouwens je pistool pakken midden in de nacht als je ineens verrast wordt door een gewapende inbreker die jou wilt vermoorden, als jouw pistool veilig in een kluis ligt.

• #122.678
Hoe oud zijn je kinderen? Wat denk je dat sterker is, hun nieuwsgierigheid of jouw vermogen om dingen te verstoppen?

naja dat is niet perse zo onmogelijk.
kluis met een code en altijd ongeladen.

alleen dan heb je er dus niks aan als Willem Holleder zijn hitmen op je af stuurt, want kennelijk is @yasmine zo'n badass dat mensen bij hem midden in de nacht zijn hersens op de muur willen projecteren.

• #122.679
naja dat is niet perse zo onmogelijk.
kluis met een code en altijd ongeladen.

alleen dan heb je er dus niks aan als Willem Holleder zijn hitmen op je af stuurt, want kennelijk is @yasmine zo'n badass dat mensen bij hem midden in de nacht zijn hersens op de muur willen projecteren.
Ik zei niet dat ik een bad ass was. Jij idioot. We hebben het over inbrekers. En ja, er is trouwens iemand die me met een hamen het hoofd heeft willen inslaan, twee jaar geleden en die kerel loopt nog steeds met wraakgevoelens rond.. dus ja, er is een potentieel gevaar. Maar je blijft een idioot. En er zijn trouwens pistolen met handvatten die je handpalm herkennen. Ga eens een beetje mee met je tijd.

• #122.680
Pikken we toch nog ff mee op een zondagavond.

Terug
Naar boven