MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Toch best knap als je daar Goblet Squats met 50KG DB op kunt doen als man :thumbs:
    Doe jij die wel eens als finnisher? Heb wel eens gelezen dat wimmos zo bizar veel reps doet, maar 50 kilox10 was echt het maximale wat ik er conditioneel uit kreeg :D Wat een zware oefening, vroeger vond ik het altijd een ''vrouwensquat''
     
    Ik wou eigenlijk langs domino's voor een xxl pizza met shoarma en veel knoflook saus. Toch maar niet gedaan en zelf wat geknutseld.
     
    Bezoek aan een moskee gebracht en een goede eerste kennismaking met de islam gehad. Mooie religie. :)
     
    Ik wou eigenlijk langs domino's voor een xxl pizza met shoarma en veel knoflook saus. Toch maar niet gedaan en zelf wat geknutseld.
    Een echte pizza koop je bij een pizzeria, niet bij een Amerikaanse fastfoodketen. :P Shoarma op een pizza is als vloeken in de kerk trouwens.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Een echte pizza koop je bij een pizzeria, niet bij een Amerikaanse fastfoodketen. :P Shoarma op een pizza is als vloeken in de kerk trouwens.
    Lekker man zo'n shoarma pizza op een brakke zondag. Zwemmend in de knoflooksaus.
     
    By the way, ik ben geslaagd voor de eerste semester. Alle cijfers tussen de 15 en 18 op 20. Verrassend beter dan ik had verwacht voor ik aan de studies begon. Ik slaag er opnieuw in 10 a 12 uren te "blokken" en het blijft hangen. Dus ben wel blij. De tweede semester zal wel serieus zuigen. Heel veel saaie vakken die weinig met de job te maken hebben.
     
    Moeders die bij oom en tante in Spanje zit en een bericht stuurt .... ze kon haar telefoon niet meer gebruiken want na 3x proberen van de pincode bleef t kreng vragen om de PUK code :rolleyes: .... en ja... wat is een PUK code?? ... ze dacht dat dat haar pincode was :roflol: na 10x de pincode invoeren stuurde ze pas een bericht via mijn ooms telefoon...

    Effe opzoeken ... nu doet alles t weer. :o

    We hadden dit al verwacht... :D
     
    Moeders die bij oom en tante in Spanje zit en een bericht stuurt .... ze kon haar telefoon niet meer gebruiken want na 3x proberen van de pincode bleef t kreng vragen om de PUK code :rolleyes: .... en ja... wat is een PUK code?? ... ze dacht dat dat haar pincode was :roflol: na 10x de pincode invoeren stuurde ze pas een bericht via mijn ooms telefoon...

    Effe opzoeken ... nu doet alles t weer. :o

    We hadden dit al verwacht... :D
    je kan ook nie alles weten....vervanmnbedshow :D
     
    Superfijne training gedaan deze namiddag op Sinutab Forté ... met pseudo-ephedrine :penis:
     
    Naar buiten kijken en merken dat het dag per dag wat langer klaar wordt. Dat de donkerste winterse dagen achter ons liggen en dat we ons stilaan kunnen verheugen op wat meer licht, op naar de lente!
    Bronstijd komt eraan!! :eyebrow:
     
    Vanavond hardbass is wat deze dag goed gaat maken :cool:
     
    Naar buiten kijken en merken dat het dag per dag wat langer klaar wordt. Dat de donkerste winterse dagen achter ons liggen en dat we ons stilaan kunnen verheugen op wat meer licht, op naar de lente!
    Jaaaaa, denk ik elke dag opnieuw.
     
    ThaWasteland

    20190209_201621.jpg
     
    Back
    Naar boven