- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Puur eigenbelang, anders kan je zelf ook nergens op.
Nee hoor, ik zou prima alles kunnen blokkeren en alsnog zelf wel overal bij kunnen komen

Alles!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puur eigenbelang, anders kan je zelf ook nergens op.

Is de term die ze gebruiken om te beschrijven hoeveel graden een gewricht kan bewegen, nu weet je het welEen elleboog kan van 0 graden (extensie, of -10 hyperextensie) tot 140 (flexie).

Nee hoor, ik zou prima alles kunnen blokkeren en alsnog zelf wel overal bij kunnen komen
Alles!
Bij een MKB dan, neem ik aan?Nope, heeft nul nut :')Maar ga ik nu beter trainen nu ik weet wat het woordje FROM wil zeggen?![]()
Alles!
Zulke vragen krijg ik ook al in karma 

Ik werd een tijd geleden ook gebeld door een ICT'er van ons terwijl ik rustig op dbb zat te lezen. Hij zei heel ongemakkelijk ja er is vanuit jouw account meer activiteit dan vanuit andere dus ik vroeg me af of jij misschien iets hebt open staan. Ik gezegd dat ik mijn persoonlijke email via Hotmail had open staan en dat ik die wel weg zou klikken, toen ik ddb wegklikte was het weer goedIk blokkeer hier op onze infra niets, veel te leuk om te zien waar men allemaal de tijd spendeert zo gedurende de dag![]()
. Maar zij kunnen toch gewoon zien dat ik op ddb zat? of heeft dat weer allemaal met die nieuwe AVG wet te maken dat ze niks mogen zeggen?er zit geen geluid in onze pc's, zelfs niet met oortjes dus ik denk dat dat niet zo geloofwaardig over komt

er zit geen geluid in onze pc's, zelfs niet met oortjes dus ik denk dat dat niet zo geloofwaardig over komt![]()

Jij gaat heel andere dingen met deze informatie overwegen. Jij bent gewoon een vies ventje, bah af... af... Foei. En geef eens wat karma jo kaleMaar ga ik nu beter trainen nu ik weet wat het woordje FROM wil zeggen?![]()
Ik werd een tijd geleden ook gebeld door een ICT'er van ons terwijl ik rustig op dbb zat te lezen. Hij zei heel ongemakkelijk ja er is vanuit jouw account meer activiteit dan vanuit andere dus ik vroeg me af of jij misschien iets hebt open staan. Ik gezegd dat ik mijn persoonlijke email via Hotmail had open staan en dat ik die wel weg zou klikken, toen ik ddb wegklikte was het weer goed. Maar zij kunnen toch gewoon zien dat ik op ddb zat? of heeft dat weer allemaal met die nieuwe AVG wet te maken dat ze niks mogen zeggen?
Meest voor de hand liggende is dat deze persoon het met zijn eigen ogen IRL gezien heeft en je zo probeerde te laten schrikken door je te bellen met dit vage verhaal. Het is echt niet zo dat DBB meer packets in/out heeft dan een andere willekeurige website.