AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.946
Alles in overleg!!! Iets wat niet mag kan juist heel spannend zijn meis!! :eyebrow: :heart:

• #122.949
Toch een xl Bossche bol van Jan de Groot na mijn wedstrijd, ga hem zaterdag al ophalen :heart::heart::heart:

• #122.952
  • #122.953
Tweedaagse jaarlijkse Militaire Basisvaardigheden (MBV) weer achter de rug. Vandaag was het pistoolschieten. Onderstaan een foto van de laatste schietserie: schieten met CBRN-masker (gasmasker) op. Staand vrije hand, eis 3 v.d. 5 schoten raak. Na 3 jaar niet te hebben geschoten was ik niet ontevreden, aangezien we ook in het verleden maar 1x per jaar gingen schieten voor de eis. :D
IMG_20190212_102116.jpg

• #122.956
  • #122.957
Tweedaagse jaarlijkse Militaire Basisvaardigheden (MBV) weer achter de rug. Vandaag was het pistoolschieten. Onderstaan een foto van de laatste schietserie: schieten met CBRN-masker (gasmasker) op. Staand vrije hand, eis 3 v.d. 5 schoten raak. Na 3 jaar niet te hebben geschoten was ik niet ontevreden, aangezien we ook in het verleden maar 1x per jaar gingen schieten voor de eis. :D
IMG_20190212_102116.jpg
Allemaal op z'n kogelwerende vest dus.

• #122.958
Op 1,5 m afstand met een geweer? :P Toch netjes, doorgaans zijn die geweren zo krom als een hoepel en bewust kut afgericht, anders gaat iedereen er met een megaknuffel vandoor.
beetje schutter gaat met een vracht aan knuffels weg :P meestal na 3 stuks vragen ze je vriendelijk om op te rotten

Terug
Naar boven