- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Liever niet is niet gelijk aan neen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zal het eens aan m'n vriend vragen.

Die geeft je zeker wel een verzadigd gevoel....neem mes en vork mee hahaToch een xl Bossche bol van Jan de Groot na mijn wedstrijd, ga hem zaterdag al ophalen![]()

Ik ga hem zaterdag ophalen en zondagavond na mijn wedstrijd eet ik hem op als toetje van wat burgers bij de Mac of burger kingDie geeft je zeker wel een verzadigd gevoel....neem mes en vork mee haha![]()

ik zie wel een afwijking...zal wel in het wapen zitten?

Op 1,5 m afstand met een geweer?
Toch netjes, doorgaans zijn die geweren zo krom als een hoepel en bewust kut afgericht, anders gaat iedereen er met een megaknuffel vandoor.Allemaal op z'n kogelwerende vest dus.Tweedaagse jaarlijkse Militaire Basisvaardigheden (MBV) weer achter de rug. Vandaag was het pistoolschieten. Onderstaan een foto van de laatste schietserie: schieten met CBRN-masker (gasmasker) op. Staand vrije hand, eis 3 v.d. 5 schoten raak. Na 3 jaar niet te hebben geschoten was ik niet ontevreden, aangezien we ook in het verleden maar 1x per jaar gingen schieten voor de eis.
![]()
beetje schutter gaat met een vracht aan knuffels wegOp 1,5 m afstand met een geweer?Toch netjes, doorgaans zijn die geweren zo krom als een hoepel en bewust kut afgericht, anders gaat iedereen er met een megaknuffel vandoor.
meestal na 3 stuks vragen ze je vriendelijk om op te rottenOp 1,5 m afstand met een geweer?Toch netjes, doorgaans zijn die geweren zo krom als een hoepel en bewust kut afgericht, anders gaat iedereen er met een megaknuffel vandoor.