XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

I do you so hard. :fapn:

tenor (3).gif
 
Ach, je moeder kan er ook wat van.
 
165cm teevee gekocht. Scheelt in de toekomst een eventuele bril.
Tering, is dat 65 inch (65x2,54... het is al laat hè, maar denk t wel ongeveer)? Ik heb 55 en al bijna spijt dat ik niet groter heb gekocht. :P
 
Tering, is dat 65 inch (65x2,54... het is al laat hè, maar denk t wel ongeveer)? Ik heb 55 en al bijna spijt dat ik niet groter heb gekocht. :P
Klopt 65". Zelfs even 75" overwogen. Maar er was iets met het beeld waar ik de vinger niet op kon leggen. Werd er een beetje duizelig van. Heeft met afstand en overzicht te maken. Heb het ook in de cinema als ik niet op de achterste 3 rijen zit.
 
Salaris en winstuitkering gehad vandaag. En ook nog bericht van Fitness Seller dat de ATX SSB weer op voorraad is.
 
Een heuse bedreiging gekregen in de gym. Hiep hoi. Vast wat extra aandacht omdat ik dikke gainz maak!
 
Klopt 65". Zelfs even 75" overwogen. Maar er was iets met het beeld waar ik de vinger niet op kon leggen. Werd er een beetje duizelig van. Heeft met afstand en overzicht te maken. Heb het ook in de cinema als ik niet op de achterste 3 rijen zit.
Wij hebben een 55 inch thuis denk ik, maar ik denk er toch ook aan een 65 inch te kopen. 75 zou te groot zijn want ik zit maar 3 meter van de tv. ALs het te groot is moeten je ogen te veel en te ver naar links en rechts uitwijken... niet ideaal. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je de afstand tot je tv moet delen door een bepaalde factor om de ideale grootte te bepalen.
Onze tv is geen smart tv, en dat zou ik wel willen. Kan je trouwens geen smart tv maken van een 6 jaar oude Plasma tv (ons scherm is nog steeds subliem haarscherp).
 
Back
Naar boven