AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.381
Laatst bewerkt:
  • #123.389
Extensions dat zie je nog op een kilometer afstand

• #123.392
  • #123.394
Denk dat hij doelde op het tweede deel van jouw bericht.

Oh, ja werk hea, dan lees je half. Bronnen zijn er vast, voor zowel voor als tegen, maar geen zin om dat op te zoeken. Dat dit soort records er 50-60 jaar geleden ook waren zegt ook wel iets. Volgens mij loopt het allemaal niet zo hard, en zo wel, dan zie ik ook graag harde bewijzen. Die zijn tot op heden nog vaak niet geleverd.

• #123.395
Oh, ja werk hea, dan lees je half. Bronnen zijn er vast, voor zowel voor als tegen, maar geen zin om dat op te zoeken. Dat dit soort records er 50-60 jaar geleden ook waren zegt ook wel iets. Volgens mij loopt het allemaal niet zo hard, en zo wel, dan zie ik ook graag harde bewijzen. Die zijn tot op heden nog vaak niet geleverd.
Wat bedoel je hier nu weer mee?

• #123.396

U heeft gelijk meneer Trump.

Los daar van kan iedereen zien dat we wel iets beter met onze aarde om mogen gaan toch?

• #123.397

Dit is een makkelijk voorbeeld van klimaatverandering.

• #123.399
Je spreekt vanuit een veronderstelling.
Ik kan je argumentatie dan niet serieus nemen.
Wat niet weg zal nemen dat je vast wel geloof hecht aan wat je zelf verkondigd.

• #123.400
Ik kan zo gelukkig worden van dit weertje. Net even buiten gefietst en ik had echt even een intens geluksmomentje zo in het zonnetje:o.

Terug
Naar boven