AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.401

Dit is een makkelijk voorbeeld van klimaatverandering.

Nee, dit is een goed voorbeeld van kleine lokale veranderingen die grote gevolgen hebben. Dit kan een gevolg zijn van verschuivingen regionale van temperatuur, of een algehele verhoging van de temperatuur.

• #123.402
28 graden hier in de zon.. Kan toch niet :scratch:

• #123.403
  • #123.413
Je spreekt vanuit een veronderstelling.
Ik kan je argumentatie dan niet serieus nemen.
Wat niet weg zal nemen dat je vast wel geloof hecht aan wat je zelf verkondigd.

Is inderdaad een veronderstelling. We meten natuurlijk pas vanaf 1901. Dat er meer records nu worden verbroken in kortere tijd duit hoogstwaarschijnlijk op klimaatverandering, dus dat het er is, absoluut eens. Maar in welke mate?

Sommigen maken je dan gelijk uit voor trump, dat is dan weer jammer.

• #123.414
Is inderdaad een veronderstelling. We meten natuurlijk pas vanaf 1901. Dat er meer records nu worden verbroken in kortere tijd duit hoogstwaarschijnlijk op klimaatverandering, dus dat het er is, absoluut eens. Maar in welke mate?

Duit? Hoeveel duiten kost Trump zijn muur?

• #123.415

Het ging me er meer om dat er (blijkbaar) voldoende bewijs is dat de mens tot op zekere hoogte invloed uitoefent op het klimaat en dat er mensen zijn die dit argumentloos tegenspreken. Het was uiteraard niet de bedoeling om jou meteen tot president uit te roepen.

• #123.416
Ik neem de auto om 500 m verder naar de winkel te gaan en liefst koop ik me op termijn een benzinewagen van minstens 250 pk.

Discuteren over klimaatproblematiek laat ik over aan slimme mensen.

• #123.417
Het ging me er meer om dat er (blijkbaar) voldoende bewijs is dat de mens tot op zekere hoogte invloed uitoefent op het klimaat en dat er mensen zijn die dit argumentloos tegenspreken. Het was uiteraard niet de bedoeling om jou meteen tot president uit te roepen.

Ik denk dat er maar weinig zijn die dat tegenspreken, het gaat er vooral om wat men verstaat onder: “tot op zekere hoogte”.

• #123.418
Ik neem de auto om 500 m verder naar de winkel te gaan en liefst koop ik me op termijn een benzinewagen van minstens 250 pk.

Discuteren over klimaatproblematiek laat ik over aan slimme mensen.

Dit weer bevalt me veel te goed, ik laat tegenwoordig de auto een kwartier warmdraaien op de oprit voordat ik weg ga... :roflol:

Terug
Naar boven