Waar dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat iedereen hier denkt dat je een of andere keyboard warrior bent die moeite heeft met 60kg squats (verbaast me ook niet met je foto's) en omdat ik wel een keer wil zien dat je niet alleen maar een grote bek hebt en ook gewoon iets irl kan
Stalker.
voor mij is dat wel relevant hoor.... anders moet ik zn moeder weer troosten..Stelletje haters! @dreamy1 is sterker en buffer dan 99% van het forum. Het feit dat hij op deze manier de 30 niet haalt is irrelevant.
Hebben jullie me verstaan? IRRELEVANT!

Missnuke is vergane glorie, MirjamW is de nieuwe shit.Insta, niet privé hoor. Ze liet een berichtje áchter op dbb ig
Missnuke is vergane glorie, MirjamW is de nieuwe shit.

Maar bij Larry Wheels zie je dan ook spieren zitten.Zat te denken om net als larry wheels shirtloos te deadliften..
Doe je sportschool een plezier en laat lekker je shirt aan. Of is het omdat je mams nog alle shirtjes in de was heeft? Maak er dan maar gewoon een rustdag van joh.Zat te denken om net als larry wheels shirtloos te deadliften..
Heb ik ookMaar bij Larry Wheels zie je dan ook spieren zitten.
Je bent echt een DREAMy.
@Potentie whaaat?Ze heeft al zolang als ze hier zit haar periodes dat ze wel actief is en niet actief is. Geen idee wat de reden is, wellicht dipje van het off gaan![]()

Dat kon je toch wel zien aan haar?
Bijkbaar een openbaring voor sommige mensen? Volgens mij was dat geen geheim.