AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hoeveel kracht gaat er van je quads af als je de dag ervoor gedeadlift hebt?
    Wou vandaag zwaar squatten namelijk
     
    Hoeveel kracht gaat er van je quads af als je de dag ervoor gedeadlift hebt?
    Wou vandaag zwaar squatten namelijk
    Je kunt elke dag zwaar gaan. Rekening houdend met enkele parameters. Hoeveel het scheelt is geen formule. Wat verwacht je eigenlijk. Ga naar de gym, lift en sta minder stil bij wat/hoeveel/hoe vaak etc.
     
    Hoeveel kracht gaat er van je quads af als je de dag ervoor gedeadlift hebt?
    Wou vandaag zwaar squatten namelijk
    Als je net die tren spuit hebt gezet maakt het geen reet uit en duw je die schijven door het dak heen!!! 300kg REPPEN GODVERDOMME
     
    Als je net die tren spuit hebt gezet maakt het geen reet uit en duw je die schijven door het dak heen!!! 300kg REPPEN GODVERDOMME
    Sloeg toch net mijn dbol en oxy achterover met glas water

    Even een roze koek en daarna met mijn pre
     
    Niet tot net beneden parallel dus
     
    echt serieus?
    hebben ze daar bars bij de action gehaald ofzo, dat is wel echt verschrikkelijk

    dit is sluikreclame voor de kabuki sluiters.

    Zo'n vermoeden heb ik :mad:
    Wel raar dat ze wel net een heel nieuwe "booty builder" hebben aangeschaft :rolleyes:
     
    Hoezo moet ik filmen?
    Mensen reageren alsof het moeilijk te bereiken is.
    Omdat iedereen hier denkt dat je een of andere keyboard warrior bent die moeite heeft met 60kg squats (verbaast me ook niet met je foto's) en omdat ik wel een keer wil zien dat je niet alleen maar een grote bek hebt en ook gewoon iets irl kan
     
    Hoezo moet ik filmen?
    Mensen reageren alsof het moeilijk te bereiken is.
    Als het toch niet zo moeilijk te bereiken is kan je het vast wel even snel filmen. Je schept toch zo graag op.
     
    Omdat iedereen hier denkt dat je een of andere keyboard warrior bent die moeite heeft met 60kg squats (verbaast me ook niet met je foto's) en omdat ik wel een keer wil zien dat je niet alleen maar een grote bek hebt en ook gewoon iets irl kan
    Als het toch niet zo moeilijk te bereiken is kan je het vast wel even snel filmen. Je schept toch zo graag op.
    Is goed :):cool:
     
    Bewijs

    Screenshot_20190321-120341_Chrome.jpg
     
    Back
    Naar boven