XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #124.181
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #124.185
Rustaaaghh.
Zat stiekem zelfs nog wel wat meer in, want het was een spontane max. Ik had er dus al veel setjes op zitten.

Wat is jouw PR? :eyebrow: Dan weet ik waar ik me de volgende keer op moet focussen hahahaha. :evil2:

Haha ik mag zaterdag voor 100kg proberen :o
Me benen doen nu al zeer :p

• #124.190
  • #124.191
met alle respect hoor maar als je nog geen 100 kg squat als man (wat helemaal niet erg is als beginner) zou ik gewoon lekker verder trainen en sterker worden en in de toekomst misschien eens kijken naar een belt.
Bij ons in de gym zie ik dat de belt al omgaat bij 60kg

• #124.192
Misschien helpt deze video je wel, zie spoiler. :)

Die ken ik :) ,

Hehe nee geen belt hoor, mijn buikspieren doen zijn werk wel, me rug moet wat rechter op blijven, dus moet echt me rug tegen de stang aan drukken. Me knieën gaan ook niet over me voeten heen dus de bar blijft redelijk in het midden, en mij is verteld dat ik ook een rechte lijn omhoog en omlaag ga als bar path alleen ik voel mezelf te veel in elkaar zakken

Laatst bewerkt:
  • #124.196
bij ons in de gym zie ik dat de belt al omgaat in de kleedkamers... om daarna te gaan dumbell pressen:o:o
Zo blij dat ik niet meer met deze type r**ards hoef te dealen. :roflol: Ik irriteerde me ook altijd kapot aan alle bro's/opa's en andere 'sporters' die misinformatie zaten rond te spugen.

• #124.197
met alle respect hoor maar als je nog geen 100 kg squat als man (wat helemaal niet erg is als beginner) zou ik gewoon lekker verder trainen en sterker worden en in de toekomst misschien eens kijken naar een belt.

Ik mag ook niet zo hard gainen want onze bars kunnen max 150 aan :eek:

Terug
Naar boven