MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Wat krijg ik er überhaupt voor terug? Ik vind dit wel vermakend dat ze aan een 20 jarige bewijs vragen

    Wat heeft je leeftijd ermee te maken?
    Post ook eens wat filmpjes van je mirende kechjes dan als je toch bezig bent.
     
    gast je bent een jaar jonger dan dat ik ben, maar je ziet eruit alsof je mn vader had kunnen zien.
     
    Ik heb er zin in vandaag! 5 uurtjes werken en dan weekend. :)
    Aan iedereen, maar dan ook echt iedereen die het wil een fijn weekend gewenst!

    Genieten is de boodschap...
     
    Gister in de gym, best druk dus veel 20kg plates bezet.

    Zie ik die volgespoten manlet weer 180kg op de stang hangen terwijl die 140 nouwelijks fatsoenlijk kan liften.

    Vervolgens loopt ie naar die WC voor zijn intraworkout tren shot. Dus ik neem de vrijheid om wat van zijn plates te pakken.

    Komt die 10 minuten later terug, die kop van hem :roflol: maar wel te schijterig om te vragen wie zijn plates had gepakt.
     
    Gister in de gym, best druk dus veel 20kg plates bezet.

    Zie ik die volgespoten manlet weer 180kg op de stang hangen terwijl die 140 nouwelijks fatsoenlijk kan liften.

    Vervolgens loopt ie naar die WC voor zijn intraworkout tren shot. Dus ik neem de vrijheid om wat van zijn plates te pakken.

    Komt die 10 minuten later terug, die kop van hem :roflol: maar wel te schijterig om te vragen wie zijn plates had gepakt.
    Flikker:roflol:
     
    Gister in de gym, best druk dus veel 20kg plates bezet.

    Zie ik die volgespoten manlet weer 180kg op de stang hangen terwijl die 140 nouwelijks fatsoenlijk kan liften.

    Vervolgens loopt ie naar die WC voor zijn intraworkout tren shot. Dus ik neem de vrijheid om wat van zijn plates te pakken.

    Komt die 10 minuten later terug, die kop van hem :roflol: maar wel te schijterig om te vragen wie zijn plates had gepakt.

    Ik heb dat dus een keer tussen sets in gehad :mad::mad:
    Ik verwachten het ook niet, dus unrack de bar en flikker zowat om, omdat er 1 gewicht weg was aan 1 kant :fire::fire::fire:
     
    Ik heb dat dus een keer tussen sets in gehad :mad::mad:
    Ik verwachten het ook niet, dus unrack de bar en flikker zowat om, omdat er 1 gewicht weg was aan 1 kant :fire::fire::fire:

    Same :roflol: tijdens het benchen terwijl ik gewoon nog op het bankje lag.
     
    50kg dumbbel hammer curls? Hoe? Stond verbaasd te kijken. Was ik maar net als hem een neger.. hij lijkt niet natty maar was zeker kurkdroog
     
    Nieuw PR. 12x140KG Bench press (No spot)
    5x160kg (met spot)

    En tering wat een pomp

    (Update)
    tering mijn hele onderarmen en biceps waren stijf door de pomp tijdens het bench pressen.

    Het is INgeslagen
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven