- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
trappen. kozijnen , erkers ,interieur bouw , eigenlijk de meeste voorkomende timmerwerken tot aan maatvoeren van kavels
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trappen. kozijnen , erkers ,interieur bouw , eigenlijk de meeste voorkomende timmerwerken tot aan maatvoeren van kavels
Nieuw PR. 12x140KG Bench press (No spot)
5x160kg (met spot)
En t*ring wat een pomp
ff voorgewerkt en weekend ^^
[afbeelding niet meer beschikbaar]

soms zijn dingen idd niet wat ze lijken , bovenkant rekAls die onderste spouwlatten zijn kun je een veel gemakkelijker detail gebruiken waardoor je niets hoeft te pennenbanken/contramallen qua spouwlat. Als het geen spouwlatten zijn heb ik niets gezegd![]()
dat gezegd dit is iets wat ook al een trekker is opgegaan , niks voor mijn eigen projecten dussoms zijn dingen idd niet wat ze lijken , bovenkant rek
dat gezegd dit is iets wat ook al een trekker is opgegaan , niks voor mijn eigen projecten dus
een oudje , een enkele keer wil ik dat wel eens doen als een vrienden dienst . geen tijd eigenlijk voorJe doet ook aan latwerk leveren voor aannemers oid? Heb je een vierzijdige staan?
zit je zelf ook in het vak ?Je doet ook aan latwerk leveren voor aannemers oid? Heb je een vierzijdige staan?
Opzich leuk werk maar het fulltime op kantoor zitten ging me tegenstaan, vandaar mee gestopt.mahonieIk zat tot begin dit jaar bij een houten kozijnenfabriek met zo'n 25/30 man. Functie op kantoor als werkvoorbereider door de weeks en in het weekend in de werkplaatsOpzich leuk werk maar het fulltime op kantoor zitten ging me tegenstaan, vandaar mee gestopt.
We produceerde enkel kozijnen, ramen en schuifpui/vouwwand deuren. Draaideuren werden kant en klaar ingekocht, kozijnen werden voor 85% van mahonie gemaakt.
. moet zeggen circulair meranti is ook best mooi spul heb laatst een aantal lengtes gehad als proef van de handelaardiverse kleinere partijen , ik ben een psycho die zijn hout zelf komt uitzoekenEn waar kochten jullie dit hout dan ik werk zelf bij een van de grootste leveranciers qua hout & plaat
En waar kochten jullie dit hout dan ik werk zelf bij een van de grootste leveranciers qua hout & plaat
Uhhu.. volgens mij stond er wat anders lol
diverse kleinere partijen , ik ben een psycho die zijn hout zelf komt uitzoeken

200x5 lelijkensquats maar schijt volgende week 200x6 diep