- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat ruikt naar een promotie!!!!Complimenten gehad van de baas, dat ik de beste magazijnmedewerker ben die hij ooit heeft gehad.
Hij is gestart in 1976![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ruikt naar een promotie!!!!Complimenten gehad van de baas, dat ik de beste magazijnmedewerker ben die hij ooit heeft gehad.
Complimenten gehad van de baas, dat ik de beste magazijnmedewerker ben die hij ooit heeft gehad.

Ik dacht ook echt wat een kut hype een paar jaar terug, maar dit is echt 1 van de beste series ooit! Als je je ooit verveeld moet je echt eens beginnenIk word er hier in Belfast mee dood gegooid.........heb zelf nog helemaal niks hiervan gezien (en heb dat ook niet in de planning)........Schijnt hier nogal wat van opgenomen te zijn?!
De slechte promoveer je juist. De goede moet je vasthouden op de plek waar ze excelleren.

Hard werken wordt beloond......(als ik baas was)De slechte promoveer je juist. De goede moet je vasthouden op de plek waar ze excelleren.![]()
Complimenten gehad van de baas, dat ik de beste bebaarde, whiskeydrinkende magazijnmedewerker die aan strongmen doet ben die hij ooit heeft gehad.
Complimenten gehad van de baas, dat ik de beste magazijnmedewerker ben die hij ooit heeft gehad.

Je moet niet vragen hoeveel ongelukken er dan waren voor jij daar ging werken..![]()
.Nee.. die latten vallen daar alleen maar

Nee joh... die stopt ie er express tussen...Waarschijnlijk ook nog eens op zijn hoofd, handen of vingers![]()

Had een collega naast me staan, die zei 'Jij sport erg veel hé! Mijn neefje is ook heel goed bezig'
Besefte toen pas dat haar naam 'Kakiay' is. Is het de tante van Leroy Kakiay, hahaha
@ThuggishRuggish ...ziet eruit als appelsap............toch??![]()
.Door de koffie / cola kan ook maar das zondeDat is zo, en als ie wat laat vallen valt het ook niet op.
Had een collega naast me staan, die zei 'Jij sport erg veel hé! Mijn neefje is ook heel goed bezig'
Besefte toen pas dat haar naam 'Kakiay' is. Is het de tante van Leroy Kakiay, hahaha