Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #124.801
Knuffels met m'n caviaatjes en lekkere vruchtenkwark van de Aldi gehad :lick:

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #124.802

In de trein :P goed wakker worden

• #124.806
Lekker met -1 snachts in je pauper tentje, ik had lekker last minute een hotelletje geboekt. Je ben gek

• #124.810
Zonet gebeld door het ziekenhuis.
"Om middernacht 1 injectie Pregnyl en zondag een pick up. Indien het slijmvlies niet goed is, dan invriezen van bevrucht embryo voor een volgende cyclus."
Dus met een beetje geluk terugplaatsing van embryo rond woensdag, donderdag....zwangerschapstest rond 2 mei.
Bevalling eind januari.

Nee, hoor.. ik lach er een beetje mee. Ik ga mijn verwachtingen inperken...in de mate van het mogelijke.

• #124.811
Zonet gebeld door het ziekenhuis.
"Om middernacht 1 injectie Pregnyl en zondag een pick up. Indien het slijmvlies niet goed is, dan invriezen van bevrucht embryo voor een volgende cyclus."
Dus met een beetje geluk terugplaatsing van embryo rond woensdag, donderdag....zwangerschapstest rond 2 mei.
Bevalling eind januari.

Nee, hoor.. ik lach er een beetje mee. Ik ga mijn verwachtingen inperken...in de mate van het mogelijke.
Ondanks mijn bedenkingen gezien jullie huidige situatie wens ik je van harte succes met deze poging!

• #124.814
Jaartje geleden per ongeluk de navigatiemappen en software gewist van mijn autoradio. Vandaag slaagde ik er in een nieuwe software te downloaden, alsook de mappen... en de installatie lukte. Het werkt. Vrouwtje is opgelucht.

• #124.815
Ondanks mijn bedenkingen gezien jullie huidige situatie wens ik je van harte succes met deze poging!
Het is inderdaad financieel niet het beste moment. Maar ik heb al moeilijkere tijden gekend. De "slimmere keuze" zou inderdaad zijn dit uit te stellen tot na mijn opleiding (dus binnen een jaar) maar dat is niet meer mogelijk. Begin volgend jaar komt de mutualiteit niet meer tussenbeide (als de vrouw 43 jaar wordt) in de kosten en zal het financieel niet meer mogelijk zijn daar 1 poging dan meer dan 3000 euro kost. Ook zal de eicelvoorraad dan wellicht volledig uitgeput zijn.
En onze kinderwens is te sterk om die te negeren. We proberen reeds op natuurlijke wijze sinds ons dochtertje 2 is. Ik wil niet dat ze zonder broer of zus opgroeid. Ik wil dat ze op iemand kan rekenen als wij er niet meer zullen zijn.

• #124.818
Ik snap @yasmine wel, ik ben vaak blij dat ik broers heb...

• #124.819
9B407A0E-2355-40F4-A6CB-726E6D52082D.jpeg

Terug
Naar boven