XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #125.641
De eerste dag van mijn nieuwe leven, The First Rebirth, ook wel The First Re-Bert. De weg omhoog is ingeslagen.

• #125.643
@Sanca Magni

20190511_211416.jpg
Black-out water ook wel genoemd

• #125.646
De gym verzocht om een paar 0,5kg platen aan te schaffen zodat ik met Greyskull LP kan starten :P

• #125.651
De gym verzocht om een paar 0,5kg platen aan te schaffen zodat ik met Greyskull LP kan starten :P
Ik overweeg deze te kopen om te microloaden. Dat is nou niet echt is waar ik in de gym om ga vragen; ik heb liever dat ze meer degelijke apparatuur neerzetten.

• #125.653
Jep, volgende week laatste hoop niet dat die leaks waar zijn maar vrees het ergste.

Vind dit seizoen wel echt kut geschreven trouwens, voelt een beetje afgeraffeld...
Inderdaad een boottochten van 30 seconden deden het hem wel.
Maar deze aflevering maakte veel goed.

• #125.656

Train je met gekalibreerde schijven? Of telkens met precies dezelfde? Zo nee, dan slaat het helemaal nergens op om 0,5kg schijven te gebruiken.

• #125.657
Daar kan ik nog inkomen maar die tactieken tegen de NK sloegen ook nergens op :o ik krijg een beetje het gevoel dat ze er klaar mee zijn ofzo en er niet meer de tijd voor nemen
Naar mijn aanvoelen was het gevoel voor timing hetgeen dat ontbrak bij de vorige afleveringen.
Het ene te lang en bepaalde scenes die je al zolang naar uitkijkt zijn dan voorbij in een flits.

Het was wel weer heel dun uitgesmeerd. 7 & 8 zijn echt belabberd.
De eerste 5 zijn er knal op.
Erna bleef goed maar het bleef soms wat langer op je honger zitten.

• #125.659
Train je met gekalibreerde schijven? Of telkens met precies dezelfde? Zo nee, dan slaat het helemaal nergens op om 0,5kg schijven te gebruiken.

Hoe bedoel je?
Ik zorg er wel altijd voor dat ik dezelfde soort platen pak. Dus geen verrotte waar stukken uit liggen etc.
We hebben een heel aantal 1kg plaatjes die redelijk ongebruikt zijn, maar in het boek van Greyskull LP word echt 0,5kg aangeraden.

• #125.660
Door de variatie in gewicht van barbells en schijven is het gebruik van 0,5kg schijven in veel gevallen alleen zinvol als je telkens exact hetzelfde materiaal gebruikt, of gekalibreerd materiaal.

Terug
Naar boven