- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Black-out water ook wel genoemd
beerenburg altijd lekker
of het nou puur of met cola isGeen buitenlands kenteken.
Die kan je toch ook gewoon zelf kopen?De gym verzocht om een paar 0,5kg platen aan te schaffen zodat ik met Greyskull LP kan starten![]()

Haha, had jouw post niet gezien.
Ik overweeg deze te kopen om te microloaden. Dat is nou niet echt is waar ik in de gym om ga vragen; ik heb liever dat ze meer degelijke apparatuur neerzetten.De gym verzocht om een paar 0,5kg platen aan te schaffen zodat ik met Greyskull LP kan starten![]()
Jep, volgende week laatste hoop niet dat die leaks waar zijn maar vrees het ergste.Haha, had jouw post niet gezien.
En kwam een gelijkaardig iets hier neertypen.
Heel mooi, dit was de voorlaatste niet?
Inderdaad een boottochten van 30 seconden deden het hem wel.Jep, volgende week laatste hoop niet dat die leaks waar zijn maar vrees het ergste.
Vind dit seizoen wel echt kut geschreven trouwens, voelt een beetje afgeraffeld...
Daar kan ik nog inkomen maar die tactieken tegen de NK sloegen ook nergens opInderdaad een boottochten van 30 seconden deden het hem wel.
Maar deze aflevering maakte veel goed.
ik krijg een beetje het gevoel dat ze er klaar mee zijn ofzo en er niet meer de tijd voor nemenHet was wel weer heel dun uitgesmeerd. 7 & 8 zijn echt belabberd.
De gym verzocht om een paar 0,5kg platen aan te schaffen zodat ik met Greyskull LP kan starten![]()
Naar mijn aanvoelen was het gevoel voor timing hetgeen dat ontbrak bij de vorige afleveringen.Daar kan ik nog inkomen maar die tactieken tegen de NK sloegen ook nergens opik krijg een beetje het gevoel dat ze er klaar mee zijn ofzo en er niet meer de tijd voor nemen
De eerste 5 zijn er knal op.Het was wel weer heel dun uitgesmeerd. 7 & 8 zijn echt belabberd.
Ik overweeg deze te kopen om te microloaden. Dat is nou niet echt is waar ik in de gym om ga vragen; ik heb liever dat ze meer degelijke apparatuur neerzetten.

Train je met gekalibreerde schijven? Of telkens met precies dezelfde? Zo nee, dan slaat het helemaal nergens op om 0,5kg schijven te gebruiken.