AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Als ik de schrik om weer een nijlpaard te worden van me af kan zetten, dan maken we er drie van :p

    Hehe zo snel gaat dat niet met 200 kcal boven onderhoud ;)
     
    Hehe zo snel gaat dat niet met 200 kcal boven onderhoud ;)

    Moet ik eerst eens echt mijn onderhoud vinden...
    Berekeningen kloppen niet volgens mij (ook niet die van de Excel sheet hier) en zijn te hoog.

    "Weer een nijlpaard". Alsof je dat ooit bent geweest. Geloof ik niks van :)
    Kom maar lekker bij #teambulk. Gezellig hier.

    Het zou je verbazen hoor :rolleyes:
    Eerst onderhoud opzoeken in de zomer, daarna misschien licht bulken.
     
    Moet ik eerst eens echt mijn onderhoud vinden...
    Berekeningen kloppen niet volgens mij (ook niet die van de Excel sheet hier) en zijn te hoog.

    Je onderhoud is elke dag weer beetje anders :p



    Het zou je verbazen hoor :rolleyes:
    Eerst onderhoud opzoeken in de zomer, daarna misschien licht bulken.
     
    Berekenen zijn een aardige richtlijn, maar nog steeds theoretisch. Als je eenmaal op basis van praktijkervaring weet wat je onderhoud is, kun je daarmee rekenen. Ikzelf vul niet vaak meer alles in in Excel (ik had ooit een bestandje gemaakt), maar heb een basis waarvan ik de macro's weet en reken vanuit die basis. Als ik bijv. niet aankom, verhoog ik de carbsbron (rijst/oats/pasta) of voeg ik brood/rijstwafels met pindakaas/kip/smeerkaas toe, of bijv. iets meer noten, een extra stuk fruit e.d.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Op volgorde: zoete puntpaprika, 4 tomaten (ras: moneymaker) en 1 cherrytomaat achterin.

    20190515_192538.jpg


    En de komkommer.

    20190515_192703.jpg
     
    Onze apfelstrudel woont in een pauperflat, dus in elk geval niet op zolder.
     
    Niet dag, maar de afgelopen dagen.

    Bekijk bijlage 455318

    Ik zit nu aan de Bommen en Granaten en dat is wel één van de lekkerste >10% bieren welke ik ooit gedronken heb.
    Dat biertje nog niet geproefd.

    De rest zijn wat meer gekende namen hé.
    Leffe is afvalwater m.i.

    Hier staan klaar gouden carolus whisky infused en hopsasam special edities 2017.
    Maar vrees dat ze nog zullen mogen wachten.
    Teveel lekkere wijn.
     
    Dat biertje nog niet geproefd.

    De rest zijn wat meer gekende namen hé.
    Leffe is afvalwater m.i.

    Hier staan klaar gouden carolus whisky infused en hopsasam special edities 2017.
    Maar vrees dat ze nog zullen mogen wachten.
    Teveel lekkere wijn.
    Gouden carolus whisky is zeer lekker!
     
    Niet dag, maar de afgelopen dagen.

    Bekijk bijlage 455318

    Ik zit nu aan de Bommen en Granaten en dat is wel één van de lekkerste >10% bieren welke ik ooit gedronken heb.
    Jezus, je hebt hier even de helft uit de top 10 beste bieren staan. :D Chimay Blauw, Rochefort, Orval, Westmalle en één van de beste NL'se brouwerijen van tegenwoordig, De Molen.
     
    Niet dag, maar de afgelopen dagen.

    Bekijk bijlage 455318

    Ik zit nu aan de Bommen en Granaten en dat is wel één van de lekkerste >10% bieren welke ik ooit gedronken heb.
    Ken ze allemaal, behalve die laatste die je noemt "bommen en granaten". Blijkbaar goedgekeurd dus... Goed om weten. Waar heb je die gekocht dan? Want zelf nog nooit in één of andere supermarkt gezien... of is dat biertje niet rechtstreeks via dergelijk kanaal te koop?
     
    Back
    Naar boven