Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #125.981
  • #125.984
Yep...hier ook vakantiegeld.....plus een aantrekkelijke belastingteruggave ....maar lekker op vakantie gaan dan! :)

• #125.986
Dat wordt h**ren neuken@131241242141@!$!$ @Bert

• #125.987
Yep...hier ook vakantiegeld.....plus een aantrekkelijke belastingteruggave ....maar lekker op vakantie gaan dan! :)

Altijd leuk dat belasting en vakantiegeld maar ook altijd rond die tijd komt de gemeente weer met alle belastingen. Kun je dat gelijk aftikken. :o blijft alsnog wel iets leuks over maar toch...

• #125.988
  • #125.990
Altijd leuk dat belasting en vakantiegeld maar ook altijd rond die tijd komt de gemeente weer met alle belastingen. Kun je dat gelijk aftikken. :o blijft alsnog wel iets leuks over maar toch...
Ik zat zo lekker in mn flow.....kom jij weer aan!! :(

• #125.993

400 euro waterschap belasting jeehgh gaat wel in termijnen

• #125.994
wat zijn jullie allemaal laat met de belastingen dan? ik heb begin maart alles al betaald, daarna kreeg ik alleen nog maar terug.

• #125.995
  • #125.996
misschien word die dan wat rustiger op het forum, zou hem goed doen even aftappen. Meppel heeft geen plaatselijke ramen anders hadden wij hem 1 juni kunnen brengen.
Ik probeer zo ver mogelijk uit zijn buurt te blijven breng jij hem maar

Terug
Naar boven