AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.661
  • #126.662
age is just a number........So true..........helaas wordt je nog steeds gediskrimineerd om je leeftijd.....(en je verleden)

• #126.663
In wel opzicht word je gediscrimineerd dan? Ben je op zoek naar een baan?

• #126.666
In wel opzicht word je gediscrimineerd dan? Ben je op zoek naar een baan?
Gewoon in de samenleving met allerlei dingen
-idd het vinden naar een baan
-in de sportschool
-contact met anderen mensen..vooral jongeren...respectloos
-uitgaansleven
-ov

Je hebt dat vast wel gehoord in je omgeving
Ik loop niet te klagen hoor ...doe gewoon mijn ding

• #126.669
Gewoon in de samenleving met allerlei dingen
-idd het vinden naar een baan
-in de sportschool
-contact met anderen mensen..vooral jongeren...respectloos
-uitgaansleven
-ov

Je hebt dat vast wel gehoord in je omgeving
Ik loop niet te klagen hoor ...doe gewoon mijn ding

Dacht ergens gelezen te hebben dat je 50+ was(?)
Weet natuurlijk niet in welke sector je actief bent, maar momenteel is er aardig schaarste in (goed) personeel.
Heb hier momenteel ook weer een vacature die lastig in te vullen is en ik merk al jaren dat met name jongeren veel minder gemotiveerd zijn/gewoon geen zin hebben.
De afgelopen jaren verschillende schoolverlaters een kans gegeven en er weer uit gekickt. De laatsten die hier aangenomen zijn, zijn toch echt een 30- en 40-plusser.
Ben zelf 'nog maar' net 40+, maar had zeker wel een andere instelling op mijn 20e.

En een jongere die respectloos is vanwege je leeftijd verdient dan gewoon een paar stompen, nietwaar? :p

OV zou toch juist een voordeel moeten zijn, goedkoper reizen en mensen die voor je opstaan? :nanner:

• #126.670
De jongste vindt me stokoud (zij is 12) maar de oudste vindt het wel tof om een jonge moeder te hebben: veel denken altijd dat we zusjes of een stelletje zijn haha

Haha, nice! (hoewel als stelletje gezien worden wellicht wat apart aanvoelt :roflol:).

Ik vind dat een groot voordeel van relatief jonge vader zijn is dat je gevoelsmatig nog altijd midden in het leven staat, over veel dingen met ze kan meelullen en je nog altijd in staat bent je aardig te verplaatsen in de gedachtegangen van de kids.

• #126.671
Op zich niet vreemd hoor, ben ook 14 jaar met een vrouw getrouwd geweest :p

• #126.672
Dacht ergens gelezen te hebben dat je 50+ was(?)
Weet natuurlijk niet in welke sector je actief bent, maar momenteel is er aardig schaarste in (goed) personeel.
Heb hier momenteel ook weer een vacature die lastig in te vullen is en ik merk al jaren dat met name jongeren veel minder gemotiveerd zijn/gewoon geen zin hebben.
De afgelopen jaren verschillende schoolverlaters een kans gegeven en er weer uit gekickt. De laatsten die hier aangenomen zijn, zijn toch echt een 30- en 40-plusser.
Ben zelf 'nog maar' net 40+, maar had zeker wel een andere instelling op mijn 20e.

En een jongere die respectloos is vanwege je leeftijd verdient dan gewoon een paar stompen, nietwaar? :p

OV zou toch juist een voordeel moeten zijn, goedkoper reizen en mensen die voor je opstaan? :nanner:
Ja klopt idd

50+ zijn te oud wel met ervaring maar ook te duur dit is al jaren zo...daarom had ik de laatste jaren voor een uitzendburo gewerkt naar alle tevredenheid

mensen die voor een gezin werken hebben wel een andere mentaliteit idd

ach je weet hoe dat gaat als je iemand (te) lang aankijkt willen ze al meppen

haha srs?

• #126.674
Haha, nice! (hoewel als stelletje gezien worden wellicht wat apart aanvoelt :roflol:).

Ik vind dat een groot voordeel van relatief jonge vader zijn is dat je gevoelsmatig nog altijd midden in het leven staat, over veel dingen met ze kan meelullen en je nog altijd in staat bent je aardig te verplaatsen in de gedachtegangen van de kids.

Ik voel me op mijn 40ste ook een jonge vader. Mijn oudste is alleen wel net 3 geworden. :D

• #126.675
Dan ben je ook een jonge vader :) Op mijn 40e ben ik misschien wel oma :laugh:

• #126.677
Zoals mijn dochter nu is, liever nog ff niet

Terug
Naar boven