- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Geloof me als ik zeg dat het snel en plotseling kan gaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mij is gisteren door @Galen uitgelegd dat het binnen een minuut kanGeloof me als ik zeg dat het snel en plotseling kan gaan![]()

Mn moeder zegt dat jij dan iig geen echte vent ben

Ik heb haar al vaker gezegd dat als ze meer betaald ik ook gewoon door zal gaan...

jaa maar ze was al teleurgesteld na de eerste keer, en dat ze je dan nog extra moet betalen om je snikkend uit een hoekje te halen alleen om haar nog een keer teleur te stellen vond ze net te ver gaan.Ik heb haar al vaker gezegd dat als ze meer betaald ik ook gewoon door zal gaan...
Op whatsapp praat ze andersjaa maar ze was al teleurgesteld na de eerste keer, en dat ze je dan nog extra moet betalen om je snikkend uit een hoekje te halen alleen om haar nog een keer teleur te stellen vond ze net te ver gaan.
De f*ck is dit

als je de naam nu goed had gehad was ik zwaar verbaasd geweestEen gesprek met je moeder
Hahaha Wilde gok natuurlijk, zat ik in de buurt?als je de naam nu goed had gehad was ik zwaar verbaasd geweest
nee niet echt
Het is wel een standaard midlife crisis moedernaamExcuus dan uiteraardDat is knap, want die is overleden toen ik twaalf was. Je bent wel een mongooltje of niet?

als je de naam nu goed had gehad was ik zwaar verbaasd geweest

heeft die amoebe ook een naam ?Dat ik het laatste woord had tegen een amoebe in een string en hem nu verder kan negeren.
Misschien