ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Fake
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fake
33 hier , dochter 16 , zoontje 6 , dochtertje 3 . zie er uit alsof ik toe ben aan pensioenIk voel me op mijn 40ste ook een jonge vader. Mijn oudste is alleen wel net 3 geworden.![]()

Pics van je dochter? Ik vraag dit voor een vriend.
Dochter op je 17e? Damn33 hier , dochter 16 , zoontje 6 , dochtertje 3 . zie er uit alsof ik toe ben aan pensioen![]()

thnx bro!

Ik vind T wel ver gaan. Mijn vader is 67 en kan nog steeds aan T werk... Hij is trucker en zo nu en dan wordt hij wel eens gevraagd. Er zijn ook wel negatieve dingen maar je scheert alles wel over een kam...Gewoon in de samenleving met allerlei dingen
-idd het vinden naar een baan
-in de sportschool
-contact met anderen mensen..vooral jongeren...respectloos
-uitgaansleven
-ov
Je hebt dat vast wel gehoord in je omgeving
Ik loop niet te klagen hoor ...doe gewoon mijn ding

hebben wij niet 
ik vrees steeds meer en meer dat ze een dezer dagen ook met een mafkees thuiskomt . Als je als vader meer als een dochter heb kun je ervan uit gaan dat Karma zijn werk gedaan heeftDochter op je 17e? Damn
Over een paar jaar wel lachen. Ben je 38 en is zij 21. Misschien neemt ze nog wat verse vriendinnen mee naar huis
![]()

Met @dreamy1ik vrees steeds meer en meer dat ze een dezer dagen ook met een mafkees thuiskomt . Als je als vader meer als een dochter heb kun je ervan uit gaan dat Karma zijn werk gedaan heeft![]()

dan moet hij dat wel komende twee weken komen doen heb net de test en tren geupped

Wie is T?Ik vind T wel ver gaan. Mijn vader is 67 en kan nog steeds aan T werk... Hij is trucker en zo nu en dan wordt hij wel eens gevraagd. Er zijn ook wel negatieve dingen maar je scheert alles wel over een kam...
Ik bedoel onderstaande overigens goed hoor. Zou graag zien dat je mogelijk wat positiever in deze dingen zou kunnen staan.
Ik meen me te herinneren dat je herstellend bent van een breuk of afgekeurd was en daardoor nog niet terug op zoek was voor een baan?
-in de sportschool
Je traint toch thuis? Misschien een goede gym zoeken waar je je thuis voelt? Zelf rijden wij er extra voor om (6 km fiets)
En betalen we wat meer. Maar niemand wordt gediscrimineerd op leeftijd. Misschien net een verkeerde ervaring? Verkeerde gym? Bij ons zijn ze juist blij met oudere bb ers
Dus kom maar bij ons trainen
Er zijn genoeg mensen en jongeren die wel respect hebben voor ouderen. Niet iedereen is hetzelfde
-uitgaansleven
Heb je log stiekem wat gelezen... Maar zie nergens wat over uitgaan? Wat voor soort discriminatie bedoel je? Ben benieuwd want ik ken zat 50-60+ ers die leuk uitgaan
-ov
Een gemene 55+ kortinghebben wij niet
Ik bedoel T goed hoor. Maar je doet een beetje of de hele wereld en iedereen hetzelfde is maar misschien heb jij net alle pech![]()
Iig sterkte en goed dat je zo doorzet met alles!
Dat laat je log laat duidelijk zien!![]()
Dreamy ook dus maakhet bed van je dochter maar wat steviger.dan moet hij dat wel komende twee weken komen doen heb net de test en tren geupped![]()
Dan heeft @azerate wellicht nog liever dat zijn dochter met @ThuggishRuggish thuis komt. Maar dan ook enkel en alleen dan

het
alhoewel ze irriteert me de laatste tijd mateloosDreamy ook dus maakhet bed van je dochter maar wat steviger.

Lijkt me wel lachen eigenlijk, een kurende schoonpa
Samen beetje kuren en sporten lol. Breng je meer tijd door met je schoonpa dan je vriendinLijkt me wel lachen eigenlijk, een kurende schoonpa
.Ik vind T wel ver gaan. Mijn vader is 67 en kan nog steeds aan T werk... Hij is trucker en zo nu en dan wordt hij wel eens gevraagd. Er zijn ook wel negatieve dingen maar je scheert alles wel over een kam...
Ik bedoel onderstaande overigens goed hoor. Zou graag zien dat je mogelijk wat positiever in deze dingen zou kunnen staan.
Ik meen me te herinneren dat je herstellend bent van een breuk of afgekeurd was en daardoor nog niet terug op zoek was voor een baan?
-in de sportschool
Je traint toch thuis? Misschien een goede gym zoeken waar je je thuis voelt? Zelf rijden wij er extra voor om (6 km fiets)
En betalen we wat meer. Maar niemand wordt gediscrimineerd op leeftijd. Misschien net een verkeerde ervaring? Verkeerde gym? Bij ons zijn ze juist blij met oudere bb ers
Dus kom maar bij ons trainen
Er zijn genoeg mensen en jongeren die wel respect hebben voor ouderen. Niet iedereen is hetzelfde
-uitgaansleven
Heb je log stiekem wat gelezen... Maar zie nergens wat over uitgaan? Wat voor soort discriminatie bedoel je? Ben benieuwd want ik ken zat 50-60+ ers die leuk uitgaan
-ov
Een gemene 55+ kortinghebben wij niet
Ik bedoel T goed hoor. Maar je doet een beetje of de hele wereld en iedereen hetzelfde is maar misschien heb jij net alle pech![]()
Iig sterkte en goed dat je zo doorzet met alles!
Dat laat je log laat duidelijk zien!![]()
The dreamSamen beetje kuren en sporten lol. Breng je meer tijd door met je schoonpa dan je vriendin.
licht eraan wat de schoonpa prikt en slikt denk ikLijkt me wel lachen eigenlijk, een kurende schoonpa