AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.701
Op whatsapp praat ze anders
271541AA-396B-489B-A6DD-C3DED22F8A31.jpeg
Fake

• #126.706
Gewoon in de samenleving met allerlei dingen
-idd het vinden naar een baan
-in de sportschool
-contact met anderen mensen..vooral jongeren...respectloos
-uitgaansleven
-ov

Je hebt dat vast wel gehoord in je omgeving
Ik loop niet te klagen hoor ...doe gewoon mijn ding
Ik vind T wel ver gaan. Mijn vader is 67 en kan nog steeds aan T werk... Hij is trucker en zo nu en dan wordt hij wel eens gevraagd. Er zijn ook wel negatieve dingen maar je scheert alles wel over een kam...
Ik bedoel onderstaande overigens goed hoor. Zou graag zien dat je mogelijk wat positiever in deze dingen zou kunnen staan.

Ik meen me te herinneren dat je herstellend bent van een breuk of afgekeurd was en daardoor nog niet terug op zoek was voor een baan?
-in de sportschool
Je traint toch thuis? Misschien een goede gym zoeken waar je je thuis voelt? Zelf rijden wij er extra voor om (6 km fiets)
En betalen we wat meer. Maar niemand wordt gediscrimineerd op leeftijd. Misschien net een verkeerde ervaring? Verkeerde gym? Bij ons zijn ze juist blij met oudere bb ers :)
Dus kom maar bij ons trainen :lifter:

Er zijn genoeg mensen en jongeren die wel respect hebben voor ouderen. Niet iedereen is hetzelfde ;)
-uitgaansleven
Heb je log stiekem wat gelezen... Maar zie nergens wat over uitgaan? Wat voor soort discriminatie bedoel je? Ben benieuwd want ik ken zat 50-60+ ers die leuk uitgaan
-ov
Een gemene 55+ korting :D hebben wij niet :o

Ik bedoel T goed hoor. Maar je doet een beetje of de hele wereld en iedereen hetzelfde is maar misschien heb jij net alle pech :(
Iig sterkte en goed dat je zo doorzet met alles!
Dat laat je log laat duidelijk zien! :thumb:

• #126.707
Dochter op je 17e? Damn

Over een paar jaar wel lachen. Ben je 38 en is zij 21. Misschien neemt ze nog wat verse vriendinnen mee naar huis :D

LiveLeak-dot-com-kermitfrogmasterbate_1560037666.gif
ik vrees steeds meer en meer dat ze een dezer dagen ook met een mafkees thuiskomt . Als je als vader meer als een dochter heb kun je ervan uit gaan dat Karma zijn werk gedaan heeft :P

• #126.710
Ik vind T wel ver gaan. Mijn vader is 67 en kan nog steeds aan T werk... Hij is trucker en zo nu en dan wordt hij wel eens gevraagd. Er zijn ook wel negatieve dingen maar je scheert alles wel over een kam...
Ik bedoel onderstaande overigens goed hoor. Zou graag zien dat je mogelijk wat positiever in deze dingen zou kunnen staan.

Ik meen me te herinneren dat je herstellend bent van een breuk of afgekeurd was en daardoor nog niet terug op zoek was voor een baan?
-in de sportschool
Je traint toch thuis? Misschien een goede gym zoeken waar je je thuis voelt? Zelf rijden wij er extra voor om (6 km fiets)
En betalen we wat meer. Maar niemand wordt gediscrimineerd op leeftijd. Misschien net een verkeerde ervaring? Verkeerde gym? Bij ons zijn ze juist blij met oudere bb ers :)

Er zijn genoeg mensen en jongeren die wel respect hebben voor ouderen. Niet iedereen is hetzelfde ;)
-uitgaansleven
Heb je log stiekem wat gelezen... Maar zie nergens wat over uitgaan? Wat voor soort discriminatie bedoel je? Ben benieuwd want ik ken zat 50-60+ ers die leuk uitgaan
-ov

Ik bedoel T goed hoor. Maar je doet een beetje of de hele wereld en iedereen hetzelfde is maar misschien heb jij net alle pech :(
Wie is T?

• #126.717
'Our Planet' op netflix.

Wat een beelden, niet normaal.

• #126.718

-in de sportschool

-uitgaansleven
-ov

Ik heb ook gewerkt tot het ongeval idd bij een uitzendburo als vrachtwagenchauffeur....maar solliciteren had ik 10 jaar geleden al opgegeven.
Ik weet de branche verandert nu omdat er veel chauffeurs met pensioen gaan de komende jaren...

Voorheen ook bij een fitness club gesport en voelde me daar niet thuis..wat ettertjes en ook mede door de regeltjes en de leidinggevende ben toen naar een hardcore gym gegaan Powerbase in Best bij Niels ...misschien ga ik daar nog wel een keer terug....een hele andere atmosfeer iig....en was daar ook de oudste
hoofdzakelijk Powerlifters en Strongman en daar werd serieus getraind ...niet overal is hetzelfde klopt ik houd van serieus hard werken

Ik ga 's nachts geen kroegentocht meer houden hoor haha...ik zit liever gezellig op een terrasje

het zijn incidentjes hoor die ken jij ook en maken we allemaal wel mee, ik blijf wel positief en heb idd nog niet opgegeven....thnxs

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven