XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #127.701
Nederlands
Rekenen
Loopbaan en burgerschap
Engels zijn standaard vakken

Je krijgt ook keuzevakken die ik net opgenoemd heb
Spaans of proactiefbeveiligen

Neem aan dat je bbl gaat doen?
Zou voor Spaans gaan heb je veel meer aan dan proactief beveiligen. Wil je op je gemakkie het vak halen zonder je best te doen ga dan voor proactief

Je krijgt gewoon algemeen beveiliging diploma neem ik aan ?

• #127.702
Neem aan dat je bbl gaat doen?
Zou voor Spaans gaan heb je veel meer aan dan proactief beveiligen. Wil je op je gemakkie het vak halen zonder je best te doen ga dan voor proactief

Je krijgt gewoon algemeen beveiliging diploma neem ik aan ?
bol. het is via roc. eerste jaar hoef ik geen stage te lopen het is alleen theorie. ik denk dat ik voor proactief kies. maar spaanse les wordt dus gratis aangeboden en hoef alleen 42eu aan boeken te bestellen voor die keuzedeel spaans. maar proactief ben je meer met het beveiliging bezig dus ik ga voor extra aandacht en lessen ervan wat makkelijker maakt

• #127.703
Lekkere temperatuur is het buiten he? Ben de hele avond al aan het luchten.

• #127.705
bol. het is via roc. eerste jaar hoef ik geen stage te lopen het is alleen theorie. ik denk dat ik voor proactief kies. maar spaanse les wordt dus gratis aangeboden en hoef alleen 42eu aan boeken te bestellen voor die keuzedeel spaans. maar proactief ben je meer met het beveiliging bezig dus ik ga voor extra aandacht en lessen ervan wat makkelijker maakt
Tijdens de opleiding beveiligen krijg je al voldoende stof/praktijk om de opleiding te kunnen halen, proactief beveiligen maakt het makkelijker maar niet persé handiger, tenzij je altijd in Nederland blijft en je altijd luchthavenbeveiliger blijft. Maar Spaans is een erg veel gesproken taal, zodra je hiervoor kiest ben je en luchthavenbeveiliger en beheers je de Spaanse taal ipv alleen het beveiligende deel, keuze lijkt mij duidelijk maar goed jij bent mij niet :D

• #127.706
Ik kreeg een mooi compliment: wow wat zie je er goed uit, je onderkin is weg. Altijd fijn om complimentjes te krijgen.

• #127.707
Tijdens de opleiding beveiligen krijg je al voldoende stof/praktijk om de opleiding te kunnen halen, proactief beveiligen maakt het makkelijker maar niet persé handiger, tenzij je altijd in Nederland blijft en je altijd luchthavenbeveiliger blijft. Maar Spaans is een erg veel gesproken taal, zodra je hiervoor kiest ben je en luchthavenbeveiliger en beheers je de Spaanse taal ipv alleen het beveiligende deel, keuze lijkt mij duidelijk maar goed jij bent mij niet :D
Gelukkig (voor jou) inderdaad ben jij @dreamy1 niet ;)

• Like
Waarderingen: Apw
  • #127.708
Denk dat je Spaans op het mbo een beetje overschat, dat heeft helemaal niets te maken met straks een taal beheersen.
Proactief beveiligen aanbieden als keuzevak is sowieso retarded. Stel je voor dat je dat vak niet kiest, mag je dan alleen ingrijpen als het kwaad al geschied is? Beveiliging (zeker van winkels en dergelijke) moet juist zo min mogelijk reactief/repressief zijn, zeker omdat je als simpele beveiliger geen f**k mag doen als je binnen de lijntjes wilt blijven.

• #127.709
Denk dat je Spaans op het mbo een beetje overschat, dat heeft helemaal niets te maken met straks een taal beheersen.
Proactief beveiligen aanbieden als keuzevak is sowieso retarded. Stel je voor dat je dat vak niet kiest, mag je dan alleen ingrijpen als het kwaad al geschied is? Beveiliging (zeker van winkels en dergelijke) moet juist zo min mogelijk reactief/repressief zijn, zeker omdat je als simpele beveiliger geen f**k mag doen als je binnen de lijntjes wilt blijven.
Dat kan wel is kloppen ja. ik ging er meer vanuit dat de school Spaans aanbiedt om een taal te leren, maar het zal wss een beetje basiskennis zijn

• #127.711
Vandaag na een iets te fanatieke training een seasalt caramel hoorntje als ‘recovery snack’

Extreem lekker. Die van de Lidl zijn dus echt lekkerder dan originele cornetto seasalt.

• #127.712
Dat kan wel is kloppen ja. ik ging er meer vanuit dat de school Spaans aanbiedt om een taal te leren, maar het zal wss een beetje basiskennis zijn
niks mis met een paar woordjes kunnen uitwisselen als je op een vliegveld gaat werken, toch? :) is alleen maar handig vind ik

Kwam net van school.. boekengeld 340€ + uniform 141€. Met 50 man in 1 lokaal gezeten. Ik twijfel om de keuzevakken

Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans
Of
Proactief security

Spaans lijkt mij vet maar proactief security lijkt mij ook extra mooi meegegeven

Hmm
ik heb zelf Spaans gehad en het is wel een van de makkelijkere talen om te leren denk ik, denk dat je sowieso echt de basis gaat leren en dat zal alleen maar meevallen en mooi meegenomen zijn voor als je gaat werken op de luchthaven later :D

• Like
Waarderingen: Apw
  • #127.713
Vandaag laatste werkdag van de week (want morgenmiddag ff naar het ziekenhuis...). Morgenochtend weer trainen: ga voor het eerst in mijn leven de deadlift proberen haha (dan lijkt het nét echt ;) )

• #127.714
ik heb zelf Spaans gehad en het is wel een van de makkelijkere talen om te leren denk ik, denk dat je sowieso echt de basis gaat leren en dat zal alleen maar meevallen en mooi meegenomen zijn voor als je gaat werken op de luchthaven later :D
PLATA O PLOMO PUTA?!

• #127.715
Kwam net van school.. boekengeld 340€ + uniform 141€. Met 50 man in 1 lokaal gezeten. Ik twijfel om de keuzevakken

Engels is verplicht
Maar 2 keuzevakken zijn
Spaans
Of
Proactief security

Spaans lijkt mij vet maar proactief security lijkt mij ook extra mooi meegegeven

Hmm

Tienes que elegir español! Aprender este idioma vale la pena :) Ik heb ook Spaans bij mijn studie en vind het ten eerste een prachtige taal, ten tweede relatief makkelijk (vergeleken met het Frans; alhoewel veel overeenkomsten) en het is zeker op een vliegveld erg handig om te spreken, al is het de basis.

• #127.719
Ik zou waarschijnlijk beledigd zijn over die onderkin.
+1, zoiets zeg je toch niet ???
Iemand kan dat misschien wel denken, maar om dat dan ook meteen rechtuit te zeggen...
Ik vind het vrij beledigend overkomen en zou het, mocht het mij overkomen, niet in dank aannemen

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven