Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Okay en dat is natuurlijk gesubsidieerd vervoer?
     
    Felicitaties op zijn plaats dan :cheer:
     
    Ik vind dit anders nogal een serieuze aangelegenheid

    Ik ook, daarom ga ik er hier (waar ik mijzelf wel kan verdedigen) even op in. Wij hebben mailwisseling gehad over de bedreiging van BB_, lang verhaal kort: ik heb aangegeven dat dit een grens is en er niet van gediend ben. Hier heb ik inderdaad laten vallen dat Bert meteen een hoek zou krijgen indien je dit irl zou zeggen. Anyway, dit is uitgesproken..Bert heeft zijn excuses aangeboden en het bleek een misverstand te zijn. Dat heb je wel eens met online conversaties, dan komen de dingen anders over omdat je de persoon in kwestie niet kent en zijn lichaamstaal niet kunt lezen. Al met al geef ik toe dat dit ‘gegein’ te ver is gegaan en ik daar mijn verantwoordelijkheid voor neem. Maar dit soort shit zit ik niet op te wachten. Bedreigingen en beschuldigingen gaan zelfs mij te ver. Daar is mijn lontje te kort voor (inkoppertje). Maak grapjes, noem mij manlet, ecto, of ga mij photoshoppen, whatever, geen punt. Maar hier zou ik echt niet mee aan komen zetten. Ben ik weer té intimiderend voor je Patje? 28taP
     
    Laatst bewerkt:
    tenor.gif
     
    Kom maar hoor ecto :)
     
    Hell yeahh! :popcorn:

    giphy.gif
     
    Neeeee das een ander forum
     
    Good old times toen het hele forum zonder enige sancties op z'n kop stond. Jammer dat er altijd opgetreden wordt imo.
     
    Good old times toen het hele forum zonder enige sancties op z'n kop stond. Jammer dat er altijd opgetreden wordt imo.
    Ja waar is die goeie ouwe tijd gebleven. Ben uit verveling maar gewoon gaan werken..
     
    Back
    Naar boven