Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #128.081
De bierwinkel binnenstappen om te zien dat je plek aan de bar versierd is voor je 40ste verjaardag. Hij had alleen de datum verkeerd :P

20190710_152748.jpg
Wat heb je gekocht?
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Drink er maar een lekkere pint op!

• #128.082

• #128.086
Wist je dat een vrachtwagenchauffeur al snel tussen de € 12,50- en € 14,00 bruto per uur
verdient? Dat is nog eens een leuke bijkomstigheid!

:roflol: bruto per uur ook nog

Wat een gigantisch bedrag!!! Daar wil ik wel voor rijden 50u in dr week

Maar dan ben je wel 80u van huis. Geen tijd om je geld uit te geven. Dan word je ook rijk toch? ....toch???

Gewoon om een idee te krijgen.
Wat is zo een standaard netto loon in Nederland?

• #128.087
Fonteinen wil ik ook nog eens drinken. Dit was voornamelijk barleywine en session ipa. Weer & Wind van de molen scoort 4.18 in untappd en Binkie Claws is zo'n beetje hey beste Nederlandse bier.

• #128.089
Ong. 2100

• #128.091
  • #128.094
Het is wellicht mosterd na de maaltijd en ik zal wel zeurderig overkomen, maar ik kan hier toch vrij slecht tegen en wil graag reageren:
Ik ook, daarom ga ik er hier (waar ik mijzelf wel kan verdedigen) even op in. Wij hebben mailwisseling gehad over de bedreiging van @Bert, lang verhaal kort: ik heb aangegeven dat dit een grens is en er niet van gediend ben. Hier heb ik inderdaad laten vallen dat Bert meteen een hoek zou krijgen indien je dit irl zou zeggen. Anyway, dit is uitgesproken..Bert heeft zijn excuses aangeboden en het bleek een misverstand te zijn. Dat heb je wel eens met online conversaties, dan komen de dingen anders over omdat je de persoon in kwestie niet kent en zijn lichaamstaal niet kunt lezen. Al met al geef ik toe dat dit ‘gegein’ te ver is gegaan en ik daar mijn verantwoordelijkheid voor neem. Maar dit soort shit zit ik niet op te wachten. Bedreigingen en beschuldigingen gaan zelfs mij te ver. Daar is mijn lontje te kort voor (inkoppertje). Maak grapjes, noem mij manlet, ecto, of ga mij photoshoppen, whatever, geen punt. Maar hier zou ik echt niet mee aan komen zetten. Ben ik weer té intimiderend voor je Patje? @pat82

Waar het dus om ging was deze post. Het ging over de vuist van Saik en ik speelde daar als grap op in, absoluut niet serieus bedoeld.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ra-ra-wie-ben-ik.422421/page-3#post-10240574
Gezien de knipogen leek het mij vrij duidelijk dat dit een grap was; bovendien had ik een karmaberichtje gestuurd dat het een grapje was. Toch werd dit blijkbaar serieus opgevat. Helaas werd mij niet een berichtje gestuurd, maar werd @pat82 hiermee lastig gevallen en werd letterlijk gezegd dat ik "irl meteen een hoek had gekregen". M.i. is er dan maar één iemand die zichzelf niet in de hand heeft en met geweld dreigt. Ik zal NOOIT iemand met geweld bedreigen en ben bovendien nog nooit met iemand op de vuist gegaan. Ik snap ook echt niet dat mensen iemand anders zomaar een hoek zouden geven. Al met al, ik wilde het immers vriendelijk houden en was niet uit op ruzie, dus heb onderstaand bericht gestuurd (ik ging hier ook in op het feit dat Saik naar Pat had gestuurd dat ik mijn baan kwijt zou raken aangezien ik AAS gebruikte (waar dat nou weer vandaan kwam???)):
upload_2019-7-10_20-42-21.png

Zijn reactie:
upload_2019-7-10_20-43-40.png

M.i. hadden we helemaal geen issue. Ik maakte een duidelijke grap; dit werd niet zo opgevat; ik gaf aan dat het niet zo was bedoeld en gelijk wil ie IRL uitpraten (met de kennis dat ie mij allang een hoek had gegeven IRL).

Ik wil dit even delen en open kaart spelen. Geen woord is gelogen en iedereen is vrij om hier zijn oordeel over mij of wie dan ook over te hebben, maar van mij uit had ik niets kwaads in de zin en was ik niet uit op ruzie of geweld. :(
Eigenlijk hoort dit niet in dit topic, maar ik citeer z'n bericht van hierboven.

• #128.096
Fonteinen wil ik ook nog eens drinken. Dit was voornamelijk barleywine en session ipa. Weer & Wind van de molen scoort 4.18 in untappd en Binkie Claws is zo'n beetje hey beste Nederlandse bier.
Mocht je er moeilijk aan geraken mag je altijd wel een flesje hebben. Het is tenslotte je verjaardag.

Untappd is een app ofzo?
IPA kan heerlijk goed zijn!

• #128.097
Ik pak netto minder dan 3k en heb er geen problemen mee. Heb plezier in mijn werk en heb mijn baan niet voor het geld gekozen. :)

• #128.099
Het is wellicht mosterd na de maaltijd en ik zal wel zeurderig overkomen, maar ik kan hier toch vrij slecht tegen en wil graag reageren:

Waar het dus om ging was deze post. Het ging over de vuist van Saik en ik speelde daar als grap op in, absoluut niet serieus bedoeld.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ra-ra-wie-ben-ik.422421/page-3#post-10240574
Gezien de knipogen leek het mij vrij duidelijk dat dit een grap was; bovendien had ik een karmaberichtje gestuurd dat het een grapje was. Toch werd dit blijkbaar serieus opgevat. Helaas werd mij niet een berichtje gestuurd, maar werd @pat82 hiermee lastig gevallen en werd letterlijk gezegd dat ik "irl meteen een hoek had gekregen". M.i. is er dan maar één iemand die zichzelf niet in de hand heeft en met geweld dreigt. Ik zal NOOIT iemand met geweld bedreigen en ben bovendien nog nooit met iemand op de vuist gegaan. Ik snap ook echt niet dat mensen iemand anders zomaar een hoek zouden geven. Al met al, ik wilde het immers vriendelijk houden en was niet uit op ruzie, dus heb onderstaand bericht gestuurd (ik ging hier ook in op het feit dat Saik naar Pat had gestuurd dat ik mijn baan kwijt zou raken aangezien ik AAS gebruikte (waar dat nou weer vandaan kwam???)):
upload_2019-7-10_20-42-21.png

Zijn reactie:
upload_2019-7-10_20-43-40.png

M.i. hadden we helemaal geen issue. Ik maakte een duidelijke grap; dit werd niet zo opgevat; ik gaf aan dat het niet zo was bedoeld en gelijk wil ie IRL uitpraten (met de kennis dat ie mij allang een hoek had gegeven IRL).

Ik wil dit even delen en open kaart spelen. Geen woord is gelogen en iedereen is vrij om hier zijn oordeel over mij of wie dan ook over te hebben, maar van mij uit had ik niets kwaads in de zin en was ik niet uit op ruzie of geweld. :(
Eigenlijk hoort dit niet in dit topic, maar ik citeer z'n bericht van hierboven.

Trek het je niet zo aan saik was gewoon aan het trollen.

Terug
Naar boven