Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Battlefield 3 blijft lachen. Draait goed op een ouwe bak. Werkt niet op windows 10 of 8.1 Wel op windows 8.0
     
    Wist je dat een vrachtwagenchauffeur al snel tussen de € 12,50- en € 14,00 bruto per uur
    verdient? Dat is nog eens een leuke bijkomstigheid!

    :roflol: bruto per uur ook nog
     
    Wist je dat een vrachtwagenchauffeur al snel tussen de € 12,50- en € 14,00 bruto per uur
    verdient? Dat is nog eens een leuke bijkomstigheid!

    :roflol: bruto per uur ook nog
    Wat een gigantisch bedrag!!! Daar wil ik wel voor rijden 50u in dr week
     
    Wist je dat een vrachtwagenchauffeur al snel tussen de € 12,50- en € 14,00 bruto per uur
    verdient? Dat is nog eens een leuke bijkomstigheid!

    :roflol: bruto per uur ook nog
    Maar dan ben je wel 80u van huis. Geen tijd om je geld uit te geven. Dan word je ook rijk toch? ....toch???
     
    Maar dan ben je wel 80u van huis. Geen tijd om je geld uit te geven. Dan word je ook rijk toch? ....toch???

    ik denk dat een bijstandsmoeder never nooit haar uitkering opgeeft voor dit salaris en een statushouder al helemaal niet
     
    De bierwinkel binnenstappen om te zien dat je plek aan de bar versierd is voor je 40ste verjaardag. Hij had alleen de datum verkeerd :P

    20190710_152748.jpg
     
    De bierwinkel binnenstappen om te zien dat je plek aan de bar versierd is voor je 40ste verjaardag. Hij had alleen de datum verkeerd :P

    Bekijk bijlage 460237
    Beter te vroeg dan te laat :o
    Die kleine is ook wel klaar voor een feestje? heeft de fles al half leeg
     
    Wordt je dit niet zat?
    Ik heb mezelf een paar keer verwenst maar de gruwelijke pomp maakt alles goed :D

    Ik varieer ook in de voetenstand en met/zonder swiss ball en dat helpt ook wel.
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Back
    Naar boven