ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Daar was ik echt slecht in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb altijd op PC gespeeld, kan totaal niet overweg met een controller![]()
Hd pvr opnames lol 2e ronde gooi ik een mes in zijn bakkus

Wat is daar mis mee dan?Commando pro, marathon pro en lightweight pro. Was jij er zo een![]()
Werd je ook gek als je 0-5 ofzo ging? Ragequittt tranen over Mn wangen als ik terug denk aan die geweldige periode CoD4 tot BO2, dagenlang achter die PlayStation gezetenIk was een pro in Black Ops op de xbox. Had een K/D ratio van bijna 3 jonguhhh en uiteraard 15e prestige met alle gouden camo's

Was commando pro niet dat je van 10m afstand kon knifen? Dat icm marathon en lightweight meh.
@ThuggishRuggish gebruikte ook Oma + nubtubeWas commando pro niet dat je van 10m afstand kon knifen? Dat icm marathon en lightweight meh.
Dat weet ik zo niet. Maar het ging mij er vooral om dat ik snel dingen kon doen. Want ik ben meer een rush playerWas commando pro niet dat je van 10m afstand kon knifen? Dat icm marathon en lightweight meh.
Dit was echt ragen als zo iemand in m'n potje zat
Was dat niet dat iemand gelijk in het begin zo'n granaat afschoot?
Werd je ook gek als je 0-5 ofzo ging? Ragequittt tranen over Mn wangen als ik terug denk aan die geweldige periode CoD4 tot BO2, dagenlang achter die PlayStation gezeten![]()
Was dat niet dat iemand gelijk in het begin zo'n granaat afschoot?
Ik heb zo gestoord veel uren in mw2 zitten, echt goude oude tijd
Nnnn hekel aan. Vooral omdat de host 1sec tot 2 voorsprong had.
Ja om te janken gewoonWas dat niet dat iemand gelijk in het begin zo'n granaat afschoot?
Ok, voelt wel een beetje als een verplichting.Drink er ook een op sanci zijn dedication voor het forum.