XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Yeah man. ik ben knetter stoned. Ben de hele avond al lekker aan het smoken. 20 sigaretten en wiet uit mijn verdamper. Heerlijk. I'm in paradise man.
    Stop jij maar met je drugs voor ze je vast zetten....
     
    Vrouw komt vandaag beteuterd vertellen in het ziekenhuis dat ze mijn volledige jaaraankoop roids en toebehoren in de container heeft gesmeten omdat ze denkt dat dat mij zo vaak ziek maakt.
    Lief van haar dat ze zoveel om mijn gezondheid en mij geeft en hiervoor een ernstige ruzie riskeerde. Haar bezorgdheid was ook hartproblemen in de toekomt en ze wilt niet alleenstaande moeder worden. Bij deze word het dus tijd om terug naar de natty wereld te komen. Ik ga wel onder doktersbegeleiding stoppen om ervoor te zorgen dat mijn test aanmaak terug wat opstart. Gaan een paar pittige maanden worden, ook om mijn chrohn goed onder controle te houden. Maar dit is het moment want zit toch enkele weken in de ziektewet.
    Dus wat maakte mijn dag goed: een vrouw die oprecht om mij geeft :)
    (En toch ga ik nog top3 proberen te eindigen in de contest)

    Edit: ben toch gesetteld nu dus wat minder aantrekkelijk lichaam is niet echt een grote zorg :p

    Vaak is de onwetendheid wat ze bang maakt.
     
    Vaak is de onwetendheid wat ze bang maakt.
    Jup, maar letterlijk elke niet bb site doet alsof je ter plekke een hartstilstand krijgt van een paar ml. Zolang zij met dat ongerust gevoel blijft zitten en ik niet kan bewijzen dat het onschadelijk is (wat ik dus niet kan) heb ik weinig andere keus als haar gelijk geven. Vermits we samen wonen en samen wonen moet ik wel toegeven. Een paar kg spieren zijn mij geen relatieproblemen waard. (Als ik geen kinderen heb en geen relatie zou ik wel blijven blasten denk ik)
     
    Jup, maar letterlijk elke niet bb site doet alsof je ter plekke een hartstilstand krijgt van een paar ml. Zolang zij met dat ongerust gevoel blijft zitten en ik niet kan bewijzen dat het onschadelijk is (wat ik dus niet kan) heb ik weinig andere keus als haar gelijk geven. Vermits we samen wonen en samen wonen moet ik wel toegeven. Een paar kg spieren zijn mij geen relatieproblemen waard. (Als ik geen kinderen heb en geen relatie zou ik wel blijven blasten denk ik)

    Als ik in België zou wonen zou ik ook twee keer nadenken. Als je er net wat beter uit wil zien dan natty zou ik me er niet aan wagen succes met je herstel.
    Zou sowieso hcg bursten als je dat nog niet mee liet lopen.
     
    Vrouw komt vandaag beteuterd vertellen in het ziekenhuis dat ze mijn volledige jaaraankoop roids en toebehoren in de container heeft gesmeten omdat ze denkt dat dat mij zo vaak ziek maakt.
    Lief van haar dat ze zoveel om mijn gezondheid en mij geeft en hiervoor een ernstige ruzie riskeerde. Haar bezorgdheid was ook hartproblemen in de toekomt en ze wilt niet alleenstaande moeder worden. Bij deze word het dus tijd om terug naar de natty wereld te komen. Ik ga wel onder doktersbegeleiding stoppen om ervoor te zorgen dat mijn test aanmaak terug wat opstart. Gaan een paar pittige maanden worden, ook om mijn chrohn goed onder controle te houden. Maar dit is het moment want zit toch enkele weken in de ziektewet.
    Dus wat maakte mijn dag goed: een vrouw die oprecht om mij geeft :)
    (En toch ga ik nog top3 proberen te eindigen in de contest)

    Edit: ben toch gesetteld nu dus wat minder aantrekkelijk lichaam is niet echt een grote zorg :p

    Jammer man... We zullen allen wat extra ml's zetten voor jou, broeder.

    Succes met je herstel!
     
    Als ik in België zou wonen zou ik ook twee keer nadenken. Als je er net wat beter uit wil zien dan natty zou ik me er niet aan wagen succes met je herstel.
    Zou sowieso hcg bursten als je dat nog niet mee liet lopen.
    Nope, geen hcg. Denk dat ik dit ook pas ga doen moest Mn herstel echt dramatisch zijn. Over een maandje of 3/4 eens bloed prikken en dan beslissen wat nodig is.
     
    HillR nogal potato foto maar weer een uil gespot.

    20190713_225000.jpg
     
    Het besef dat je als beginner (bijna) iedere training wel een PR weg kunt zetten :roflol:
    Aangezien ik zelf niet drink: reden genoeg voor IRONic Pumper ? ;)
    Een consumptie per pr!
    Dat zal je hem geen twee keer moeten vragen. :p. Santé IP!

    Voor de zekerheid er enkele gehad!
    Allemaal op jullie gezondheid!


    En wat maakt m'n dag goed.
    Subiet, en route richting la douce France!
     
    swingend wakker worden met North Sea Jazz :rocker:
     
    Vrouw komt vandaag beteuterd vertellen in het ziekenhuis dat ze mijn volledige jaaraankoop roids en toebehoren in de container heeft gesmeten omdat ze denkt dat dat mij zo vaak ziek maakt.
    Lief van haar dat ze zoveel om mijn gezondheid en mij geeft en hiervoor een ernstige ruzie riskeerde. Haar bezorgdheid was ook hartproblemen in de toekomt en ze wilt niet alleenstaande moeder worden. Bij deze word het dus tijd om terug naar de natty wereld te komen. Ik ga wel onder doktersbegeleiding stoppen om ervoor te zorgen dat mijn test aanmaak terug wat opstart. Gaan een paar pittige maanden worden, ook om mijn chrohn goed onder controle te houden. Maar dit is het moment want zit toch enkele weken in de ziektewet.
    Dus wat maakte mijn dag goed: een vrouw die oprecht om mij geeft :)
    (En toch ga ik nog top3 proberen te eindigen in de contest)

    Edit: ben toch gesetteld nu dus wat minder aantrekkelijk lichaam is niet echt een grote zorg :p
    Echt tof van haar dat ze de keuze in principe al voor je gemaakt heeft door alles weg te gooien in plaats van gewoon een gesprek aan te gaan en zo haar bezorgdheid te uiten.
     
    Echt tof van haar dat ze de keuze in principe al voor je gemaakt heeft door alles weg te gooien in plaats van gewoon een gesprek aan te gaan en zo haar bezorgdheid te uiten.
    Tsja, vrouwen :) mss dat ze het al wel op andere manieren heeft proberen duidelijk te maken maar dat ik er blind voor was of gewoon alles goedprate.
     
    Vrouw komt vandaag beteuterd vertellen in het ziekenhuis dat ze mijn volledige jaaraankoop roids en toebehoren in de container heeft gesmeten omdat ze denkt dat dat mij zo vaak ziek maakt.
    Lief van haar dat ze zoveel om mijn gezondheid en mij geeft en hiervoor een ernstige ruzie riskeerde. Haar bezorgdheid was ook hartproblemen in de toekomt en ze wilt niet alleenstaande moeder worden. Bij deze word het dus tijd om terug naar de natty wereld te komen. Ik ga wel onder doktersbegeleiding stoppen om ervoor te zorgen dat mijn test aanmaak terug wat opstart. Gaan een paar pittige maanden worden, ook om mijn chrohn goed onder controle te houden. Maar dit is het moment want zit toch enkele weken in de ziektewet.
    Dus wat maakte mijn dag goed: een vrouw die oprecht om mij geeft :)
    (En toch ga ik nog top3 proberen te eindigen in de contest)

    Edit: ben toch gesetteld nu dus wat minder aantrekkelijk lichaam is niet echt een grote zorg :p

    En dat heb je serieus geaccepteerd?
     
    Back
    Naar boven