AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Uitzicht vanuit m'n keuken. Is weer eens wat anders dan een donker hok.

    20190714_182435.jpg


    20190714_184248.jpg
     
    Geen ouders meer hebben is nu niet bepaald een luxe positie...

    Nee, dat gedeelte van mijn ietwat cynische post niet nee...was meer in de context van geen verantwoording hoeven af te leggen ed ;)
     
    Nee, dat gedeelte van mijn ietwat cynische post niet nee...was meer in de context van geen verantwoording hoeven af te leggen ed ;)
    geen beter leven dan een vrij leven...lekker je eigen ding doen Claire
     
    2 gave duiken kunnen doen in Zutphen. Eerste duiken in Nederland. Zeer indrukwekkend om met een zicht van tussen de 2 en 5 meter te duiken.
     
    wat een race, jammer dat Hamilton weer mazzel had en Verstappen ongeluk, maar wat een nagelbijter.
     
    2 gave duiken kunnen doen in Zutphen. Eerste duiken in Nederland. Zeer indrukwekkend om met een zicht van tussen de 2 en 5 meter te duiken.
    Was dit je introductie-duik? :snorkel:
     
    Zeker niet!
    In Egypte 5 certificaten behaald.
    Doel is wel komende zomer regelmatig te duiken om het gevoel te houden. En wil graag naar elphinstone in Egypte. Duiken met de haaien :D
    woww wat goed ...je hebt open water en mag max 30mtr diep toch? Mooi hoor daar beneden in Egypte...ik heb deze vakantie ook mogen proeven in Turkije....misschien ga ik ook wel mn certificaat halen...ik ben er nog niet uit :o
     
    woww wat goed ...je hebt open water en mag max 30mtr diep toch? Mooi hoor daar beneden in Egypte...ik heb deze vakantie ook mogen proeven in Turkije....misschien ga ik ook wel mn certificaat halen...ik ben er nog niet uit :o
    Je twijfelt m.a.w. nog of je een sprong in het diepe gaat nemen... Niet erg handig voor een duiker. :p
     
    Je twijfelt m.a.w. nog of je een sprong in het diepe gaat nemen... Niet erg handig voor een duiker. :p
    jahaaa klopt letterlijk en figuurlijk dus...mooi omschreven Lien :D
     
    woww wat goed ...je hebt open water en mag max 30mtr diep toch? Mooi hoor daar beneden in Egypte...ik heb deze vakantie ook mogen proeven in Turkije....misschien ga ik ook wel mn certificaat halen...ik ben er nog niet uit :o


    Heb deepdive certificaat behaald. Uiteindelijk op ruim 41 meter geweest :lol: met OWD mag je officieel maar 18 meter.
    Doen!! Ik heb jaren getwijfeld, wist niet of ik het wat zou vinden en nu achteraf spijt dat ik het niet eerder gedaan heb.
     
    Heb deepdive certificaat behaald. Uiteindelijk op ruim 41 meter geweest :lol: met OWD mag je officieel maar 18 meter.
    Doen!! Ik heb jaren getwijfeld, wist niet of ik het wat zou vinden en nu achteraf spijt dat ik het niet eerder gedaan heb.
    Nice! Ik heb ooit m'n eensters behaald, maar daarna nooit meer gedaan.
    Veel plezier ermee! :D
     
    Heb deepdive certificaat behaald. Uiteindelijk op ruim 41 meter geweest :lol: met OWD mag je officieel maar 18 meter.
    Doen!! Ik heb jaren getwijfeld, wist niet of ik het wat zou vinden en nu achteraf spijt dat ik het niet eerder gedaan heb.
    Doet me denken aan die keer dat ik ben wezen wrakduiken op 55 meter. Die 5 minuten beneden waren het meer dan waard. De tocht terug duurde wel ruim 30 minuten als ik me het goed herinner:o.
     
    Back
    Naar boven