Alexsdc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

knop weer omgezet?.....see you at the bar(bell)Na een weekje therapie heb ik mijn moordplannen aan de kant gezet. Geslaagd relletje niet?![]()
stay focused!!knop weer omgezet?.....see you at the bar(bell)stay focused!!
Welkom back <3Ik zal mij gedragen, mijn gevoel voor humor wordt niet door iedereen gewaardeerd. So be it.
Das altijd en overal waar je ook komt.....sommigen zijn preuts en andere zijn hardcore...stem af op de juiste golflengte en draai dan het volume maar openIk zal mij gedragen, mijn gevoel voor humor wordt niet door iedereen gewaardeerd. So be it.

Das altijd en overal waar je ook komt.....sommigen zijn preuts en andere zijn hardcore...stem af op de juiste golflengte en draai dan het volume maar open![]()
"Student for life" Leer ervan en weer verder......Ja zoals ik al zei kunnen dingen anders overkomen wanneer je iemands lichaamstaal niet kunt lezen, die fout had ik ook gemaakt. Maar goed, ik hou het hierbij.

Ja zoals ik al zei kunnen dingen anders overkomen wanneer je iemands lichaamstaal niet kunt lezen, die fout had ik ook gemaakt. Maar goed, ik hou het hierbij.

Yep! Tis wel een andere geworden, de vorige was verkeerd geleverd haha. Ik kan dus zonder bikini stress op vakantie.
Andere spiegel...dan in paskamerEn ook na het passen nog tevreden? Bij mijn thuis is het vaak toch niet wat ze in gedachte had.
En ook na het passen nog tevreden? Bij mijn thuis is het vaak toch niet wat ze in gedachte had.

Pics? Ik vraag het dan wel weer.