AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #128.701
ik ben fan van fruitsap gemengd met
Pisang ambon
safari
passao
Amaretto.

En nu ben ik zo wat aan het zoeken naar gelijkaardige dranken. Baileys vond ik vroeger ook lekker maar weet niet meer de welke want ik heb recent ontdekt dat er nu meerdere soorten zijn.
Deze is lekker.
IMG_20190717_215538.jpg

• #128.702
Suiker en melk in de koffie. :kots:

Die grote suikerstokken, weet niet hoe het heet. Die zijn wel lekker erin als je italian koffie heb.

M'n pa is manager bij koffiebranderij en heb daar afgelopen 10 jaar vaak moeten werken. Premium koffie, is de enige koffie die ik puur kan drinken. Andere koffies moet er toch echt een lading suiker in(ik drink sws nooit koffie).

Was ook bezorger dus in onze omgeving weet ik waar er Peeze koffie geschonken wordt, dus weet al gauw waar ik wel en waar ik niet hoef te bestellen

• #128.704
  • #128.709
Twee flessen bier en een fles wijn gewonnen. Helaas is de wijn van matige kwaliteit. Denk dat je er wel erg goed de velgen van de auto mee kan poetsen.

• #128.717
Vanaf vandaag 3 weken vakantie! Om te beginnen zo 4 km wandelen naar het zwembad, aquazumba en 4 km terug (fiets staat nog op mijn werk). Nieuwe bikini is binnen en de zon schijnt. Dag is per definitie al goed :)

• #128.719
Die grote suikerstokken, weet niet hoe het heet. Die zijn wel lekker erin als je italian koffie heb.

M'n pa is manager bij koffiebranderij en heb daar afgelopen 10 jaar vaak moeten werken. Premium koffie, is de enige koffie die ik puur kan drinken. Andere koffies moet er toch echt een lading suiker in(ik drink sws nooit koffie).

Was ook bezorger dus in onze omgeving weet ik waar er Peeze koffie geschonken wordt, dus weet al gauw waar ik wel en waar ik niet hoef te bestellen

En Peeze wil je vermijden of niet?

Terug
Naar boven