Alexsdc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Is de enige die ik enigzins lekker vind. Maar doe mij maar lekker simpel een kop thee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoofdpijn nu?Voor het eerst is iets van anderhalf jaar lekker lang kunnen slapen bijna een uur of 10.![]()
Alleen je rug?
ben je al bruin?Vanaf vandaag 3 weken vakantie! Om te beginnen zo 4 km wandelen naar het zwembad, aquazumba en 4 km terug (fiets staat nog op mijn werk). Nieuwe bikini is binnen en de zon schijnt. Dag is per definitie al goed![]()

das een goed begin...dus over 3wkn ben je choco?
Staat je goed hoor Claire met die blonde lokken 
Voor je het weet is de 1ste week zo omVanaf vandaag 3 weken vakantie! Om te beginnen zo 4 km wandelen naar het zwembad, aquazumba en 4 km terug (fiets staat nog op mijn werk). Nieuwe bikini is binnen en de zon schijnt. Dag is per definitie al goed![]()

dat is toch niet lief!!!
Nieuwe bikini is binnen en de zon schijnt. Dag is per definitie al goed![]()
Goed insmeren! Gisteren niet gedaan en die prijs betaal ik nu
.jij wordt nooit chocoGoed insmeren! Gisteren niet gedaan en die prijs betaal ik nu.
Dat is hoe ik het momenteel ervaar!
Klopt ik zit een beetje de toetsenbordheld op zolder uit te hangen.

Dat gevoel heb ik al jaren. De twéé weken voordat je vakantie hebt lijkt een eeuwigheid te duren. En die twéé weken vakantie vliegen voorbij.
Dat gevoel heb ik al jaren. De twéé weken voordat je werk hebt lijkt een eeuwigheid te duren. En die twéé weken werk vliegen voorbij.
Ok, hier is recent een lunchroom waar we vaak komen over gestapt naar Peeze, maar ik vind dat geen verbetering, wat ze daarvoor hadden weet ik eigenlijk niet meer.
Ach zoveel mensen, zoveel wensen.