XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

trenchmouth2

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 aug 2016
Lengte
1m80
Massa
69kg
Alweer een maand gestopt met roken!! :D
Ooh wat enig. Knap van je. Ik probeer zelf te minderen en dat gaat al een paar maanden goed. Dus eerder rookte ik 3 pakjes per dag en nou rook ik nog maar 1 pakje per dag omdat het zo heel erg slecht is.

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Ooh wat enig. Knap van je. Ik probeer zelf te minderen en dat gaat al een paar maanden goed. Dus eerder rookte ik 3 pakjes per dag en nou rook ik nog maar 1 pakje per dag omdat het zo heel erg slecht is.
Wah3d schoorsteen jij, kappen met die gerroes a zibbie

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Mss overstappen op vapen? (Zelf geen ervaring mee maar ik zie het vaak in mijn omgeving)

trenchmouth2

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 aug 2016
Lengte
1m80
Massa
69kg
Mss overstappen op vapen? (Zelf geen ervaring mee maar ik zie het vaak in mijn omgeving)
Nou vapen ben ik niet bekend mee, ik geloof niet dat die e cigarettes gezond zijn. Gewoon een stunt van de tabaksindustrie om een zogenaamd gezonder product te maken.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Nou vapen ben ik niet bekend mee, ik geloof niet dat die e cigarettes gezond zijn. Gewoon een stunt van de tabaksindustrie om een zogenaamd gezonder product te maken.
Echt gezond zal het mss niet zijn, maar het stinkt wel minder en mss is het goedkoper?

Naar boven