Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me wel een draakje waard.
Als je wint krijg je eentje van me.
Lithium wordt ook wel gebruikt in nucleaire wapens toch?
In batterijen/accu's. De kernlading van nucleaire wapens bevat volgens mij (verrijk) uranium of plutonium (en dan wel het juiste isotoop).Lithium wordt ook wel gebruikt in nucleaire wapens toch?
Natriumexperimentjes zijn leuk.

Is z'n oud voertuig.
Fixed.
NL-kenteken.
Hoe kom je er bij dat AAS invloed heeft op mijn rijgedrag![]()
Ruilen tegen een berg Sr?
Proficiat!!!Aangenomenmaandag in de nachtdienst beginnen. Ben hier wel super blij mee. Loon gaat mooi omhoog. Voor mijn doen dan.
Vanavond maar 1 op drinken #teamalcohol
Dus ik ben niet meer zo actief als de afgelopen weken/maanden lol. Dus geen zorgen maken haha

Altijd fijn als je zo even kan terugblikken op je dag!Moe maar tevreden, na een erg drukke maar tevens leuke dag![]()
Yep, doe ik eigenlijk veel te weinig (als in, bijna nooit). Ben nu ook wel triest dat de dag om isAltijd fijn als je zo even kan terugblikken op je dag!

Bench gains en bitches, misschien moet ik dat AAS ook maar eens proberen.0.
Maar ik heb nu een vriendin en deel mijn liefde maar met één.
In b4 kotsneigingen en afgunst.
Allemaal top-bierenDas goed, je mag namens mij drinken. Ik heb trouwens nog wat flesjes wijn staan hier om weg te geven (en speciaalbiertjes, nog een paar weggeefflessen, Brugse Zot, Tripel Karmeliet, Chouffe, Chimay, Gulden Draak, dat soort spul, goed spul). Meestal geef ik 't aan familie.