XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Screenshot_20190720_073110_com.supportware.Buienradar.jpg Screenshot_20190720_073121_com.supportware.Buienradar.jpg
Ik voorspel dat we precies mazzel gaan hebben
 
Vandaag gewoon nog zo een dag dan!
Het was vooral het fijne gezelschap gisteren dat mijn dag goed maakte. Vandaag ben ik aangewezen op mezelf. Ach ja, maakt niet uit, er is nog altijd mister wine and mister beer om me gezelschap te houden. #teamalcohol

Edit: jj7619 how could I forget? Uiteraard was ook mister peanut butter erbij! :D
 
Laatst bewerkt:
Het was vooral het fijne gezelschap gisteren dat mijn dag goed maakte. Vandaag ben ik aangewezen op mezelf. Ach ja, maakt niet uit, er is nog altijd mister wine and mister beer om me gezelschap te houden. #teamalcohol
Zeer fijn gezelschap die heren!
 
Boete is totaal niet veel.
Je maakt een bewuste keuze om dat aan te trekken. Boete zou veel hoger mogen

50 was ook wel genoeg geweest. Normaal hoor je altijd dat het gevaar van een bepaalde actie de boete zo hoog maakt. Nou met zo'n tent rondlopen is toch niet super gevaarlijk?
 
50 was ook wel genoeg geweest. Normaal hoor je altijd dat het gevaar van een bepaalde actie de boete zo hoog maakt. Nou met zo'n tent rondlopen is toch niet super gevaarlijk?

Ze kunnen zich anoniem voortbewegen, hoe veilig voel jij je als iemand met een bivak muts rond loopt.
 
Ze kunnen zich anoniem voortbewegen, hoe veilig voel jij je als iemand met een bivak muts rond loopt.
* bivakmuts gvd ik doe een bertje.

Ja beetje een kul argument. Dit verbod is niet geldig op straat he. Dus daar mogen ze wel gewoon zo rondlopen.

"Vanaf 1 augustus is het verboden om gezichtsbedekkende kleding te dragen in overheidsgebouwen, zorginstellingen, het onderwijs en het openbaar vervoer."
 
* bivakmuts gvd ik doe een bertje.

Ja beetje een kul argument. Dit verbod is niet geldig op straat he. Dus daar mogen ze wel gewoon zo rondlopen.

"Vanaf 1 augustus is het verboden om gezichtsbedekkende kleding te dragen in overheidsgebouwen, zorginstellingen, het onderwijs en het openbaar vervoer."

Geen kul argument bivakmuts gelden dezelfde regels voor.
 
Oké. Mja 150€ is wel veel voor zo'n overtreding.
Je krijgt hem ook niet direct hè, eerst wordt gevraagd of je hem af wil doen.

Als ze die boete te laag doen, nemen mensen het risico ook veel meer omdat het toch ‘maar’ 50 euro is
 
Back
Naar boven