Alexsdc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag gewoon nog zo een dag dan!Yep, doe ik eigenlijk veel te weinig (als in, bijna nooit). Ben nu ook wel triest dat de dag om is![]()
Ga maar eens Total loss! Enjoy.Vandaag mijn favoriete feestje van het jaar, namelijk dominator
En het is een psychiatrisch medicijn voor bipolaire stoornis.Lithium wordt ook wel gebruikt in nucleaire wapens toch?
Het was vooral het fijne gezelschap gisteren dat mijn dag goed maakte. Vandaag ben ik aangewezen op mezelf. Ach ja, maakt niet uit, er is nog altijd mister wine and mister beer om me gezelschap te houden. #teamalcohol

Zeer fijn gezelschap die heren!Het was vooral het fijne gezelschap gisteren dat mijn dag goed maakte. Vandaag ben ik aangewezen op mezelf. Ach ja, maakt niet uit, er is nog altijd mister wine and mister beer om me gezelschap te houden. #teamalcohol

Mooi al is 150€ best wel veel. Met je mobiel n de hand fietsen is 90€.
https://www.ad.nl/politiek/vvd-en-cda-ziekenhuizen-moeten-boerkaverbod-handhaven~a7fb0320/
Boete is totaal niet veel.
Je maakt een bewuste keuze om dat aan te trekken. Boete zou veel hoger mogen
50 was ook wel genoeg geweest. Normaal hoor je altijd dat het gevaar van een bepaalde actie de boete zo hoog maakt. Nou met zo'n tent rondlopen is toch niet super gevaarlijk?
* bivakmuts gvd ik doe een bertje.Ze kunnen zich anoniem voortbewegen, hoe veilig voel jij je als iemand met een bivak muts rond loopt.
* bivakmuts gvd ik doe een bertje.
Ja beetje een kul argument. Dit verbod is niet geldig op straat he. Dus daar mogen ze wel gewoon zo rondlopen.
"Vanaf 1 augustus is het verboden om gezichtsbedekkende kleding te dragen in overheidsgebouwen, zorginstellingen, het onderwijs en het openbaar vervoer."
Goeie comeback bro.Geen kul argument bivakmuts gelden dezelfde regels voor.
Hij heeft wel gelijk
Oké. Mja 150€ is wel veel voor zo'n overtreding.
Je krijgt hem ook niet direct hè, eerst wordt gevraagd of je hem af wil doen.