Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook wel benieuwd wat jij allemaal uitspookt met de halters.Vroeg wel gedaan toen ik hier nog nieuw was. Nu zegt me dat niets meer.
Sorry![]()
Jij hebt niets te willen.Ook wel benieuwd wat jij allemaal uitspookt met de halters.

Dan maak je die?Weet je wat ik wel eens mis hier he. Vroegah had je nog wel eens van die polls. Even uit het blote hoofd; hoeveel verdien je (iedereen pluste dat natuurlijk met 1k per maand), hoe vaak was je je gymbroek, hoeveel geef je uit aan vakanties, etc.
Daar ontstonden altijd wel leuke gesprekken en discussies onder..
Even geen inspiratie nu. Suggesties?
wil je iets, moeten wij ook nog eens het zware werk er van doen...
Ja, hoe vaak per week lift @Arminius z'n gym de moeder!
Vrouwen.wil je iets, moeten wij ook nog eens het zware werk er van doen...
Ik durf niet :$wil je iets, moeten wij ook nog eens het zware werk er van doen...
1x in de week. De rest van de week zit bertus met zijn maten op kazerne aan de poepert.
In de poepert telt ook als neuken?1x in de week. De rest van de week zit bertus met zijn maten op kazerne aan de poepert.
In haar gewichtsklasse toch?
Bonica?
Nee, ik laat me buiten het weekend om alleen pijpen door je moeder.1x in de week. De rest van de week zit bertus met zijn maten op kazerne aan de poepert.

Nee, ik laat me buiten het weekend om alleen pijpen door je moeder.![]()