AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.542
Nee. Ik ga niets nemen behalve Clomid en omega's/vitamines/mineralen. Hooguit wat natuurlijke producten of test boosters als ik daar behoefte aan heb (ginseng, zink, ashwagandha etc.).
Is er eigenlijk al 1 van die test boosters echt deftig bewezen om testosteron te verhogen? Heb een tijd geleden eens gekeken naar de papers daarover, en meesten waren in kleine populaties, vaak in oudere mannen en of mannen die al laag testosteron hebben.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #129.543
"Meneertje Pip" wordt @Bert zijn nieuwe forumnaam.
Mevrouwtje
Is er eigenlijk al 1 van die test boosters echt deftig bewezen om testosteron te verhogen? Heb een tijd geleden eens gekeken naar de papers daarover, en meesten waren in kleine populaties, vaak in oudere mannen en of mannen die al laag testosteron hebben.
Zink heeft wel meer positieve effecten en neem ik standaard pre-bed, al dan niet in ZMA (momenteel neem ik het los acne). Ginseng (afgeleide van gemberwortel) heeft, net als de meeste kruiden/planten, diverse positieve effecten. Ik heb hier wel wat papers over gelezen en weet niet in hoeverre je hier écht conclusies uit kan trekken, maar het schaadt sowieso de gezondheid niet en kost ook geen vermogen. Potje ashwagandha kost volgens mij € 5, dus is het proberen waard.

• #129.551
Zijn er nog plekken in Nederland (behalve op de wadden) waar je verder dan 5min van een basic fit verwijderd bent?
Jaa in een durrep precies tussen zoetermeer en rotterdam in... Blij dat ik niet meer naar zoetermeer hoef, stelletje tokkies daar:roflol: Dat de hele gym nu op dezelfde verdieping is is ook handig... en veel superchille apparaten en equipment die de andere niet heeft:D

• #129.554
:haha:

• #129.557
Dat hij zijn opa wou filmen toen ie dood ging ofzo was wel het ergste

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven