Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.621
Van de week zakje van 250g gehaald om te proberen, maar eigenlijk te duur voor een normale koffie vind ikzelf. Max 15 euro de kilo, veel gekker moet het niet worden.
Het is een espresso boon... maar idd erg duur en ook de reden dat we hem niet meer halen...

• #129.622
Voor de derde keer Breaking Bad aan het binge watchen :cool:

• #129.623
Nieuwe koffiemachine! Aanraders voor koffiebonen naast die van de Lidl?

39CA0B29-4C49-4505-8EF0-583DCEF40F65.jpeg
Illy werd aangeraden door m'n stiefbroer, maar wel duur :$ Ik dacht tegen de 20 euro per kilo

• #129.624
40kg dumbbel schouder presses gedaan voor 9. #trots
doel voor next cycle 50kg dumbbel schouderpresses

• #129.625
M'n haar die sinds tijden niet zo goed heeft gelegen :cool:
En pols die zo goed als volledig genezen is, juist geen rare bewegingen doen => nu ff naar fitness.

• #129.627
Bijna tijd om te oogsten. De eerste komkommers zijn al ready.

20190731_100924.jpg

Ghostpeppers

20190731_101347.jpg

Zoete rode puntpaprika's

20190731_101409.jpg

Trostomaten en cherrytomaten

20190731_101431.jpg

Komkommers

Toen ik je eerste zin las dacht ik aan een andere plant. Je hebt er wel een ideaal appartement voor, lijkt beetje op die ene Sidney.

• #129.629
Toen ik je eerste zin las dacht ik aan een andere plant. Je hebt er wel een ideaal appartement voor, lijkt beetje op die ene Sidney.
Ja balkon op het zuiden is top. Hadden we om deze reden ook rekening mee gehouden toen we zochten. Als ik op de bank lig en naar buiten kijk is het net alsof ik een tuin heb ipv een troosteloos balkon.

• #129.636
Een collega die bijna 2 maanden ziek is blijkt al die tijd vast te zitten ivm het grootste Nederlandse cokelab ooit welke begin juni is ontdekt. :D
Je collega van het cokelab is dus ziek? Als ik uit moet helpen, laat maar weten, extra zakcentje is nooit verkeerd.

• #129.637
Een collega die bijna 2 maanden ziek is blijkt al die tijd vast te zitten ivm het grootste Nederlandse cokelab ooit welke begin juni is ontdekt. :D

Vast zitten is nog best kut. Las dat je geen recht hebt op uitkering of iets. En je vaste lasten gaan gewoon door.

• #129.638
Vast zitten is nog best kut. Las dat je geen recht hebt op uitkering of iets. En je vaste lasten gaan gewoon door.
Maar als je terecht vastzit is het gewoon eigen schuld dikke bult. Zou te gek voor woorden zijn als je ook nog eens een uitkering zou krijgen.

• #129.639
  • #129.640
Hij is ondertussen ook ontslagen. Natuurlijk is het niet leuk, maar het is echt een persoon waar je het niet van zou verwachten. De geruchten gingen al een tijdje en dat alles bij elkaar maakt het wel grappig.

Terug
Naar boven