Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.641
Maar als je terecht vastzit is het gewoon eigen schuld dikke bult. Zou te gek voor woorden zijn als je ook nog eens een uitkering zou krijgen.

Ja maar als
Mensen een koop huis hebben kunnen ze alles verkopen. Komen ze uit de gevangenis met grote schulden. 3 keer raden wat ze gaan doen niet voor 2000 euro werken om die schuld terug te betalen

• #129.642

• #129.643
Net de haag & soort van voortuin geschoren... Als statement dat je ook de de avond kan scheren ipv om 5u sochtends.
Wel goeie onderarm pomp

• #129.648
  • #129.649
rond de 5 min nog :o maar het is een begin!!
kan je niet gewoon trots op me zijn?! :(

In 4VWO had er één iemand zon ding en 3 weken later waren we met z'n 10en aan het uitvechten wie het snelst een kubus kon oplossen. Sommigen kochten zelfs speciale 'speed' kubussen om de snelste te zijn. Ook werden ze regelmatig afgepakt door leerkrachten #vwoautisten :roflol:

• #129.651
  • #129.652
Aangezien ik vaak genoeg een mes in mij rug krijg hier op het forum (grapje). Steek ik even een veer in mijn reet. Zijn zeer tevreden over Thuggy op het werk. Mag al dingen doen waar ze normaal een anderhalf maand tot twee maand mee wachten. Ik mag nu al alleen schoffelen:p.

• #129.653
Zelfrijzend bakmeel

05F10DA3-06AC-4959-A377-E14B6C6DD2BE.png

• #129.656
  • #129.658
Ja maar als
Mensen een koop huis hebben kunnen ze alles verkopen. Komen ze uit de gevangenis met grote schulden. 3 keer raden wat ze gaan doen niet voor 2000 euro werken om die schuld terug te betalen
Ik ben het met je eens dat het geen zin heeft mensen terug de maatschappij in te plaatsen met een financiële situatie die nog 3x kutter is dan voorheen, maar ik zit er ook niet op te wachten dan mijn belastinggeld naar criminelen in de bajes gaat. In veel gevallen vind ik een taakstraf waarbij mensen een bijdrage aan de maatschappij moeten leveren dan ook een betere oplossing dan de gevangenis (natuurlijk afhankelijk van het strafbaar feit dat gepleegd is). Kunnen ze mensen in de gevangenis geen nuttig werk daar laten doen. :P

• #129.659
In 4VWO had er één iemand zon ding en 3 weken later waren we met z'n 10en aan het uitvechten wie het snelst een kubus kon oplossen. Sommigen kochten zelfs speciale 'speed' kubussen om de snelste te zijn. Ook werden ze regelmatig afgepakt door leerkrachten #vwoautisten :roflol:
Wij gingen kijken wie op onze Texas Instruments TI 83-/84-plus rekenmachine Mario Land het snelst kon uitspelen.

Terug
Naar boven