XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.661
Aangezien ik vaak genoeg een mes in mij rug krijg hier op het forum (grapje). Steek ik even een veer in mijn reet. Zijn zeer tevreden over Thuggy op het werk. Mag al dingen doen waar ze normaal een anderhalf maand tot twee maand mee wachten. Ik mag nu al alleen schoffelen:p.
Dan is dit meteen ook het geschikte moment om opslag te vragen. Iets met boter en vis...
J/k, congrats thuggy! Dat verdient een extra paar biertjes (en blueberry muffins) vandaag :o

• #129.663
  • #129.664
Dan is dit meteen ook het geschikte moment om opslag te vragen. Iets met boter en vis...
J/k, congrats thuggy! Dat verdient een extra paar biertjes (en blueberry muffins) vandaag :o
Net boodschappen gedaan. Bier laat ik even staan tenminste dat is de bedoeling. :p

Nja met deze baan heb ik voorlopig al een soort van opslag. :)

• #129.665
Gisteren & vandaag al 2x een liedje gehoord dat in m'n fitness playlist staat :p

• #129.667

't Zijn net mensen die zwartjes :)

• #129.670
Maandag post-op onderzoek voor enkel, ik denk dat ik eindelijk terug zal mogen trainen gezien ik geen pijn meer heb.

Ook bod op appartement gedaan, als ze het aanvaarden top deal.

• #129.672
Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wil. Als je geld wil dan kan ik je vertellen dat ik geen geld heb. Maar ik beschik wel over vaardigheden die ik aanleerde tijdens mijn lange carrière. Vaardigheden die mij een nachtmerrie maken voor mensen zoals jij. Ik zal je zoeken. Ik zal je vinden, en verkrachten met een 10 inch dildo.

• #129.673
Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wil. Als je geld wil dan kan ik je vertellen dat ik geen geld heb. Maar ik beschik wel over vaardigheden die ik aanleerde tijdens mijn lange carrière. Vaardigheden die mij een nachtmerrie maken voor mensen zoals jij. Ik zal je zoeken. Ik zal je vinden, en verkrachten met een 10 inch dildo.
Geraporteerd voor bedreigen

• #129.674
Ik stuur info even via pm. Zie je vanavond:).

f059367b1498954aaba9b85413024273.jpg

• #129.678
Oogmeting gedaan en in de afgelopen 10 jaar weinig verschil.. (ogen ietsjes achteruit gegaan)

• #129.680
Jason Blaha?

Terug
Naar boven