MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Aangezien ik vaak genoeg een mes in mij rug krijg hier op het forum (grapje). Steek ik even een veer in mijn reet. Zijn zeer tevreden over Thuggy op het werk. Mag al dingen doen waar ze normaal een anderhalf maand tot twee maand mee wachten. Ik mag nu al alleen schoffelen:p.
    Dan is dit meteen ook het geschikte moment om opslag te vragen. Iets met boter en vis...
    J/k, congrats thuggy! Dat verdient een extra paar biertjes (en blueberry muffins) vandaag :o
     
    Dan is dit meteen ook het geschikte moment om opslag te vragen. Iets met boter en vis...
    J/k, congrats thuggy! Dat verdient een extra paar biertjes (en blueberry muffins) vandaag :o
    Net boodschappen gedaan. Bier laat ik even staan tenminste dat is de bedoeling. :p

    Nja met deze baan heb ik voorlopig al een soort van opslag. :)
     
    Gisteren & vandaag al 2x een liedje gehoord dat in m'n fitness playlist staat :p
     
    Maandag post-op onderzoek voor enkel, ik denk dat ik eindelijk terug zal mogen trainen gezien ik geen pijn meer heb.

    Ook bod op appartement gedaan, als ze het aanvaarden top deal.
     
    Melding van gemaakt.
    Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wil. Als je geld wil dan kan ik je vertellen dat ik geen geld heb. Maar ik beschik wel over vaardigheden die ik aanleerde tijdens mijn lange carrière. Vaardigheden die mij een nachtmerrie maken voor mensen zoals jij. Ik zal je zoeken. Ik zal je vinden, en verkrachten met een 10 inch dildo.
     
    Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wil. Als je geld wil dan kan ik je vertellen dat ik geen geld heb. Maar ik beschik wel over vaardigheden die ik aanleerde tijdens mijn lange carrière. Vaardigheden die mij een nachtmerrie maken voor mensen zoals jij. Ik zal je zoeken. Ik zal je vinden, en verkrachten met een 10 inch dildo.
    Geraporteerd voor bedreigen
     
    Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wil. Als je geld wil dan kan ik je vertellen dat ik geen geld heb. Maar ik beschik wel over vaardigheden die ik aanleerde tijdens mijn lange carrière. Vaardigheden die mij een nachtmerrie maken voor mensen zoals jij. Ik zal je zoeken. Ik zal je vinden, en verkrachten met een 10 inch dildo.
    Ik stuur info even via pm. Zie je vanavond:).

    f059367b1498954aaba9b85413024273.jpg
     
    Oogmeting gedaan en in de afgelopen 10 jaar weinig verschil.. (ogen ietsjes achteruit gegaan)
     
    Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wil. Als je geld wil dan kan ik je vertellen dat ik geen geld heb. Maar ik beschik wel over vaardigheden die ik aanleerde tijdens mijn lange carrière. Vaardigheden die mij een nachtmerrie maken voor mensen zoals jij. Ik zal je zoeken. Ik zal je vinden, en verkrachten met een 10 inch dildo.
    Jason Blaha?
     
    Back
    Naar boven