- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
buikje strak een een goede slaap mutsEven rondje lopen door de wijk. Toen werd ik ineens random bij mensen op een bbq gevraagd. Nu beetje tipsy. Doei cut, wel gezelligheid. Hihi.

Even rondje lopen door de wijk. Toen werd ik ineens random bij mensen op een bbq gevraagd. Nu beetje tipsy. Doei cut, wel gezelligheid. Hihi.

Was het niet makkelijker om van groen rechtsreeks naar rood te lopen?
Hij is al jaren rood hoor.Was het niet makkelijker om van groen rechtsreeks naar rood te lopen?
Matig grapje van jou hoor. Ben niet boos maar erg teleurgesteld.
Jawel maar dan heb ik geen sunday 5k?Was het niet makkelijker om van groen rechtsreeks naar rood te lopen?
net een Helmondse grootsmoel een toontje lager laten zingen ,stoer doen tegen kleine kinderen is makkelijk,
maar als deze pappa verhaal komt halen verdwijnen de ballen als sneeuw voor de zon![]()

Volledig verhaal plsnet een Helmondse grootsmoel een toontje lager laten zingen ,stoer doen tegen kleine kinderen is makkelijk,
maar als deze pappa verhaal komt halen verdwijnen de ballen als sneeuw voor de zon![]()
Alleen Helmondse was voldoende geweest hoor.net een Helmondse grootsmoel een toontje lager laten zingen ,stoer doen tegen kleine kinderen is makkelijk,

Verkeerde topic?