- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.
Kijk nog eens goed of ze echt werken. Dat is niets voor jouVier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.
.Vier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.
Vier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.
Ah, dat dacht ik eerst ook/... maar als ik de patronen in de winkel hier koop komen ze uit dezelfde winkel in China. Dus maak je maar geen illusies.
Daar heb ik geen geld genoeg voor. Ik word al te vaak genaaid door de "lokale ondernemer".
Nou en! Als het online goedkoper is dan bestel ik het gewoon online.
Zijn er ook bedrijven of instanties waar je wel positief over bent.

En geef Wi-Fi in het gebouw tijdens het wachten. Moet je weer 4g gebruiken.De voedselbank had zelfs bedorven groente en fruit!![]()
Is dit een vraag?Zijn er ook bedrijven of instanties waar je wel positief over bent.
Op Aliexpress kan ik tweee scooterspiegels kopen voor 10 euro. Je kan ze ook als ondernemer 1000 kopen, aan 5 euro per stuk; Dat doen de bedrijven in België. Ze verkopen deze dan aan 30 euro... Dus dan kies ik er voor 10 euro te betalen..

daar maak je een denk fout , na invoer tax , overhead en evt bediening door personeel zit je al snel op die 100 euro . je kunt whole sale niet vergelijken met retailIk steun graag lokale bedrijven maar de lokale bedrijven drijven hun prijzen zo op (wellicht hebben ze geen andere keus door de hoge belastingsdruk) dat de prijzen niet meer realistisch zijn.
Ik geef graag een voorbeeld; Op Aliexpress kan ik tweee scooterspiegels kopen voor 10 euro. Je kan ze ook als ondernemer 1000 kopen, aan 5 euro per stuk; Dat doen de bedrijven in België. Ze verkopen deze dan aan 30 euro... Dus dan kies ik er voor 10 euro te betalen. Had de lokale ondernemer 15 a 20 euro gevraagd, graag dan... maar drie keer duurder... Nope.