XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Hun is bezittelijk voornaamwoord en wordt daarnaast enkel gebruikt als meewerkend voorwerp zonder voorzetsel. Dit heeft dus niet heel veel met naamvallen te maken. Ik zeg toch ook niet 'mijn heb vandaag lekker getraind'. Samengestelde woorden is ook zoiets wat constant fout gaat (dt-fouten is bijvoorbeeld één woord).
Je noemt 'zijn', maar ook dat is een bezittelijk voornaamwoord en heeft dus niets met naamvallen te maken. Als dt-fouten worden geaccepteerd, zou je werkwoorden waarvan de stam niet op een 'd' of 't' eindigt in de tweede of derde persoon enkelvoud dus ook niet meer conform 'stam + t' vervoegen? ???
Dus: 'hij doe dat' i.p.v. 'hij doet dat'? Lijkt mij apart. Ik denk overigens dat 'hun' als onderwerp op termijn inderdaad geaccepteerd gaat worden.

Jawel; hun is genitief. https://nl.wikipedia.org/wiki/Saksische_genitief En dat is een naamval.

En over dt, ja, het doet pijn aan je ogen (mijne in ieder geval) maar bijna altijd is de betekenis niet veranderd. Natuurlijk zijn er uitzonderingen; maar de taal wordt er nauwelijks minder effectief van.

• Like
Waarderingen: BB_

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Ik denk Dadt didt op een niet wetenschappelijk forum over bodybuilding allemaal geen fluit uitmaakt zolang we elkaar maar begrijpen en ik ga mijn spelling zeker niet aanpassen om een paar omhoog gevallen taalnazi’s te plezieren :cool:

Al begrijp ik dat voor personen die veel bezig zijn met taal (formele mails, typen, verslagen of boeken schrijven, leerkrachten) al de fouten opvallender zijn als voor de gemiddelde mens en dat dit vervelend is.

Maar dat is eigenlijk hun probleem

Laatst bewerkt:

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Bewijs dat ik train/aanwezig ben. :)

50kg ohp :). 1x
Deadlift tot 140 :)

20190806_080018.jpg

Laatst bewerkt:

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Netjes man. 500 kcals an sich in een half uur op de crosstrainer is te doen, maar dan heb je een goeie conditie en doe je waarschijnlijk HIIT? Overigens is 1000 kcals per uur wel echt veel en ik kan bijna niet geloven dat je dat met een hartslag van 116 BPM haalt. Een marathonloper haalt dit enkel met een veel hogere hartslag. Vroeger haalde ik wel eens 600 in een halfuur, maar dat zat ik echt wel close to VO2max, dus veeeel hoger dan 116 BPM.
Om 2 personen met elkaar te vergelijken, moet je eigenlijk de individuele hartslagzones weten. Daarnaast heeft leeftijd, lengte/gewicht, VP en BF etc. ook een zeer grote invloed op je energieverbruik. Doorgaans zou dit deels ook wel zichtbaar moeten worden in je hartlag.
Ik hou het ook op max 30min maar wel 4x/wk het houd mn vetverbranding hoog en ik blijf fit idd..mn gewicht daalt heel langzaam hooguit 0,5-1kg/mnd

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Wakker geworden met spierpijn in mijn pecs.
Heerlijk

• Like

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hoe accuraat zijn die calorietellers op die machines nou? De een weegt 80 of 70 of 120 en lengte varieert ook. Nou traint @Bosco55555 met een eigen hartslagmeter?dus die kan je instellen. Maar die op de sportschool neem ik met een korrel zout. Maar dat is wel een verdomd lage hartslag.
hartslag op het apparaat idd...een goede indicatie voor jezelf als je op vetverbranding traint...ik dus...dat je niet buiten adem geraakt, je moet kunnen blijven praten haha, want anders dan train je op duurtraining/conditie, vetverbranding is op kruissnelheid dus 3/4 max hartslag, voor mij dus 120 hbm

• Like

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Vier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.

Dankzij jou hebben de Chinese kindjes ook nog werk.

Naar boven